+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > اصلاح سیستم هوانوردی گرجستان با همکاری آژانس امنیت هوانوردی اروپا

اصلاح سیستم هوانوردی گرجستان با همکاری آژانس امنیت هوانوردی اروپا

اصلاح سیستم هوانوردی گرجستان با همکاری آژانس امنیت هوانوردی اروپا

به گزارش تفلیس. کام، ‘ آژانس امنیت هوانوردی اروپا ‘، به منظور توسعه و اصلاح سیستم هوانوردی، با سازمان هواپیمایی کشوری گرجستان، همکاری خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، طی طرحی که از فوریه 2016 آغاز و به مدت 4 سال ادامه خواهد داشت، آژانس امنیت هوانوردی اروپا، برنامه هایی در زمینه افزایش آگاهی، برگزاری دوره های آموزشی، اصلاح مدیریت امنیت در هواپیمایی کشوری، پیگیری توافقات موجود، پیاده سازی استانداردهای بین المللی و هماهنگی مقررات را در گرجستان به اجرا خواهد گذاشت.

بودجه این طرح، مجموعا به مبلغ 5 میلیون دلار، توسط کمیسیون اروپا، برای اجرا در کشورهای گرجستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، تاجیکستان، ازبکستان و اوکراین، تامین شده است.

  1. محسن نامور صدیق
    20 دی 1394 در 12:17 | #1

    با توجه به اینکه هزینه های افزایش و اصلاح استانداردها و ارتقاء امنیت در فرودگاهها بسیار زیاد میباشد لذا اختصاص 5 میلیون دلار برای 9 کشور یادشده میتواند فقط بخشی از هزینه های هر فرودگاه را پوشش دهد. از طرفی فرودگاه های گرجستان هم در حد کشورهای پیشرفته اروپائی نیست و اخیراً در حال توسعه میباشند و نیازمند مبالغ زیادی است تا بتوانند عنوان یک فرودگاه پیشرفته راپیدا کنند.
    بطور مثال فرودگاه تفلیس که کریدور بین برخی کشورهای اروپائی و متصل کننده بخشی از آسیا به اروپا هم میباشدهنوز استانداردهای لازم را ندارد و نیاز به حداقل 20 میلیون دلار برای توسعه اولیه دارد تا به حداقل های اروپا برسد. بنابراین این لطف کمیسیون اروپا برای این فرودگاه ها در حد هیچ است.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,