+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر, گردشگری > نقض حقوق مشتریان توسط یک اپراتور تلفن همراه در گرجستان

نقض حقوق مشتریان توسط یک اپراتور تلفن همراه در گرجستان

نقض حقوق مشتریان توسط یک اپراتور تلفن همراه در گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ کمیسیون ملی ارتباطات ‘، نقض حقوق مشتریان توسط ‘ مگتی ‘، یکی از اپراتورهای تلفن همراه در گرجستان، را تایید و این شرکت را موظف کرد تا ضمن اصلاح سیستم خود، از اول ژانویه، صورتحساب مشترکین را، بر اساس اصلاحات انجام شده محاسبه نماید.

بر اساس اطلاعیه کمیسیون ملی ارتباطات، شرکت مگتی، پس از اتمام بسته های اینترنت خریداری شده، بدون اطلاع قبلی، سرویس اینترنت با نرخ بالاتر را بر روی سیم کارت فعال و هزینه های اضافی را در صورتحساب مشترکین منظور می کرده است.

در اطلاعیه کمیسیون ملی ارتباطات آمده است که طی ماه های آوریل تا سپتامبر 2015، مگتی، توانسته تا به این روش، 438849 لاری (2.42 لاری = 1 دلار آمریکا) درآمد بیشتر کسب کند و برخی از مشترکین این شرکت، صورتحساب هایی به مبلغ 7000 لاری دریافت کرده اند.

کمیسیون ملی ارتباطات، بر اساس شکایت روزنامه ‘ کِویریس پالیترا ‘ از مگتی، نسبت به بررسی موضوع اقدام و اپراتور مذکور را محکوم کرده است.

  1. رامین
    30 دی 1394 در 11:32 | #1

    من خودم هم مشکل داشتم با این مگتی اصلا هیچ کس هم جواب گو نیست گفتم مدیرتون رو بیارین و گرنه شکایت و 1000 لاری برای 25 لاری اضافه که گرفتین خرج میکنم….
    خلاصه مدیر با دو نفر دیگه اومد دو ساعت به انگلیسی توضیح دادم فردی که باهام بود به زبون گرجی گفت اصلا انگار که این سه مدیر و معاون رو از بازار سیب زمینی فروشی آورده بودند هیچی توی کله شان نمیرفت و حالی شان نمیشد فقط سه نفری با هم شروع میکردند حرف زدن یکی به گرجی یکی به انگلیسی…..

  2. رامین
    30 دی 1394 در 23:43 | #2

    ادامه
    بالاخره بعداز کلی بحث و جدل و کلنجار….. و فهماندن….. به این نتیجه رسیدند که حق بامن است و وقتی به آرامی و با صدای بلند برای دهمین بار ازشان سئوال کردم پس چرا تلفن من را که 25 لاری پرداخت کردم بعداز یک هفته قطع و دوباره میخواهید پول بگیرید هر سه عین جغد فقط ذل زدند و نگاه میکردند و وقتی گفتم اگر نمیتوانید این مشکل رو حل کنید زنگ بزنید به شخص دیگه گفتند سیستم مگتی همینجوریه ما کاری نمیتوانیم انجام دهیم…

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,