+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, نظامی > واکنش سفیر انگلستان در گرجستان به بیانیه وزارت امور خارجه روسیه

واکنش سفیر انگلستان در گرجستان به بیانیه وزارت امور خارجه روسیه

19 اردیبهشت 1395 1 دیدگاه    خبر, سیاسی, نظامی

واکنش سفیر انگلستان در گرجستان به بیانیه وزارت امور خارجه روسیه

به گزارش تفلیس.کام، ‘ الکساندرا ماری هال هال ‘، سفیر انگلستان در تفلیس، امروز، در مصاحبه با خبرنگاران، نسبت به بیانیه دیروز وزارت امور خارجه روسیه در رابطه با رزمایش نظامی مشترک گرجستان با ‘ ناتو ‘ و آمریکا، واکنش نشان داد.

خانم ‘ هال هال ‘، گفته که از نظر ما، آنچه موجب بی ثبات شدن منطقه قفقاز می شود، روابط کنترل نشده روسیه با مناطق جدایی طلب ‘ آبخازیا ‘ و ‘ اوستیای جنوبی ‘ در گرجستان و همچنین امضای پیمان نامه های مشترک با این مناطق است و نه رزمایش نظامی مشترک میان چند کشور که صرفا با هدف تعمیق همکاری های امنیتی میان آنها انجام می شود.

سفیر انگلستان در تفلیس افزود: ما با افتخار اعلام می کنیم که در این رزمایش مشترک حضور خواهیم داشت و 150 سرباز ارتش سلطنتی بریتانیا به همین منظور به گرجستان وارد خواهند شد.

  1. امید
    20 اردیبهشت 1395 در 11:16 | #1

    بفرمایید دیدید چی گفتم همون نظر قبلیمو سفیر انگلیس هم تایید کرد خخخ ولی بیشوخی روسیه اگه دست از قفقاز و مردمش برداره اونجا اباد میشه مردم قفقاز صلح طلبن مخصوصا گرجیها و هیچوقت به کشوری تجاوز نکردن ابخازیا هم از هزارسال پیش بلکه قبلتر مال حکومت گرجستان بوده و این روسیه هست که متجاوزه وتفرقه افکن بین مردم.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,