+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر > ارزانترین سرویس اینترنت در گرجستان

ارزانترین سرویس اینترنت در گرجستان

20 مرداد 1395 1 دیدگاه    اقتصادی, خبر

ارزانترین سرویس اینترنت در گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ مگتی ‘، از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در گرجستان، که اخیرا شرکت ‘ قفقاز آنلاین ‘ را به مالکیت خود درآورده، ارزانترین بسته سرویس اینترنت را، به مشترکین خود ارائه خواهد داد.

بر اساس طرح اعلام شده توسط ‘ مگتی ‘، سرویس اینترنت با سرعت 20 مگابایت در ثانیه، با نرخ ماهیانه 19 لاری (2.34 لاری = 1 دلار آمریکا)، به متقاضیان ارائه می شود.

تعرفه مذکور، تا پایان سال 2016 میلادی برای مشترکین فعال خواهد بود و مهلت تقاضا برای این سرویس تا 1 اکتبر (10 مهر) اعلام شده است.

سرویس 20 مگابایتی مگتی، در تفلیس، روستاوی، پوتی و زوگدیدی قابل ارائه خواهد بود.

  1. Arash Yazdian
    22 مهر 1396 در 03:04 | #1

    سلام . 20 مگابایت یا 20 مگابیت ؟؟؟
    سرویسی که بالای 100 مگابایت باشه میتونه به هر مشترک حدودا 20 مگابایت سرعت دانلود بده . بنابراین وقتی نوشتین 20 مگابایت در ثانیه یعنی به هر مشترک نهایتا 5 مگابایت سرعت دانلود !!!
    به این عکس توجه کنید :
    http://beta.speedtest.net/result/6542530457.png
    سرعت دانلود 870 مگابایت و سرعت آپلود 940 مگابایت !
    اما در عمل که اینطور نیست و این سرعت پنهای باند کلی سرویس را نشان میده و در تست با برنامه IDM نهایتا 100 مگ ( اونم به شرطی که سرور دانلودمون داخل شبکه همون کشور باشه . خارج از اون کشور باشه نهایتا 50 تا )
    ————————————–
    بنده که کارم و تخصصم و تمام درامدم از اینترنت هست و قصد مهاجرت به کشور گرجستان دارم اولین مسئله ای که فکرم رو مشغول میکنه سرعت و قیمت اینترنت هست !!!

    الان نیاز دارم که :
    آخرین آپدیت قیمت های سرویس دهنده های اینترنت در تفلیس…؟
    حداقل و حداکثر سرعت دانلودشون…؟
    حداقل و حداکثر حجم دانلود ماهانه…؟
    و اینکه در گرجستان دسترسی به محتوای وب سایت ها آزادانه هست یا مثل برخی کشورها ازجمله ایران با یکسری محدودیت ها و فیلترهای بیخودی و بدون دلیل مواجه میشیم…؟؟؟

    را اطلاع داشته باشم…( مثل سرویس دهنده های خودمون که همچیز رو مشخص کردن تو لیست قیمت ها و تعرفه هاشون )
    کامنتم طولانی شد، عذرخواهی و پیشاپیش سپاسگذار……

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,