+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, خبر, سیاسی > شهردار بر کنار شده تفلیس، دادستان کل را متهم به داشتن سوء سابقه کیفری کرد

شهردار بر کنار شده تفلیس، دادستان کل را متهم به داشتن سوء سابقه کیفری کرد

3 دی 1392 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, خبر, سیاسی

اُتار پارتسخالادزه، دادستان کل گرجستان

‘گیگی اوگولاوا’ شهردار برکنار شده تفلیس، شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی، ‘اُتار پارتسخالادزه’ دادستان کل کشور را متهم به داشتن سوء سابقه کیفری در ‘جمهوری فدرال آلمان’ کرد و صلاحیت وی را برای احراز این پست زیر سوال برد.

آقای اوگولاوا مدعی است، دادستان کل، سال ها پیش در یکی از شهر های آلمان و بر اساس مواد 249 و 252 از قانون جزایی این کشور به یک سال و سه ماه حبس محکوم شده و دوران محکومیت خود را در یکی زندان های شهر ‘آگسبورگ’ سپری کرده است.

شهردار بر کنار شده تفلیس، با زیر سوال بردن صلاحیت آقای پارتسخالادزه برای احراز پست دادستانی کل کشور، از مقامات گرجستان خواسته است تا ضمن بررسی صحت ادعای او، دادستان کل را از سمت خود عزل نمایند.

مواد 249 و 252 از قانون جزایی آلمان، مربوط به سرقت و استفاده از زور برای تصاحب اموال دیگران (زورگیری) است.

منبع: روستاوی 2

|خبر تکمیلی|

دادستان کل گرجستان با انتشار بیانیه ای با تایید محکومیت کیفری خود در آلمان اعلام کرد، این محکومیت به دلیل درگیری با یکی از اعضای پلیس آلمان در مکان عمومی بوده است و نه به دلیل سرقت یا زورگیری.

آقای پارتسخالادزه توضیح داده که پلیس مذکور او را با یکی از متهمین پرونده اش اشتباه گرفته و با وی برخورد فیزیکی داشته است، که این مسئله باعث بروز درگیری بوده است.

منبع: خبرگزاری سیویل

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,