+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > سازمان هواپیمایی کشوری گرجستان، مجوز شرکت ‘فلای جرجیا’ را لغو کرد

سازمان هواپیمایی کشوری گرجستان، مجوز شرکت ‘فلای جرجیا’ را لغو کرد

لغو مجوز فلای جرجیا

سازمان هواپیمایی کشوری گرجستان، مجوز فعالیت شرکت ‘فلای جرجیا’ را لغو کرد. این تصمیم پس از توقیف کلیه هواپیماهای این شرکت در کشورهای مختلف که موجب لغو یا تاخیر مکرر و طولانی مدت پروازها شده بود، اتخاذ شده است.

‘فلای جرجیا’ که طی یک ماه گذشته با هواپیمای اجاره ای شرکت ‘ایسترن اسکای جتز’ امارات متحده عربی پروازهای خود را اداره می کرد، دچار مشکلات مالی است و گفته می شود که توقیف هواپیماهای آن به دلیل عدم پرداخت هزینه های آنها انجام شده است.

البته مدیران این شرکت مشکلات مالی را نفی کرده و معتقدند به دلیل آنکه سرمایه گذاران آن ایرانی بوده اند، تحت فشارهای سیاسی، دادگاه های اروپا حکم به توقیف هواپیما های ‘فلای جرجیا’ داده و مجوز پرواز شرکت لغو شده است.

در هفته های گذشته، تاخیر در پرواز تهران این شرکت موجب ایجاد درگیری بین مسافران و مسئولین ‘فلای جرجیا’ در فرودگاه تفلیس شده بود.

در حال حاضر ‘هواپیمایی آتا’ تنها شرکتی است که از ایران به مقصد گرجستان پرواز می کند.

منبع: خبرگزاری هوانوردی سوئیس

  1. رسول فریدونی
    2 آبان 1394 در 21:53 | #1

    طی چند سال اخیر کاملا دیدیم که توریست ایرانی چقدر در اقتصاد گرجستان تاثیر دارد و اگر سرمایه دارهای ما و گردشگرانه ایرانی توسط دولت مدیریت و حمایت شوند دیگر کشوری مانند گرجستان نمی توانند اموال و شخصیت ایرانی رااز بین ببرند

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,