+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > انتشار نتیجه اولین نظرسنجی در رابطه با انتخابات پارلمانی گرجستان

انتشار نتیجه اولین نظرسنجی در رابطه با انتخابات پارلمانی گرجستان

18 شهریور 1391 3 دیدگاه    خبر, سیاسی

‘موسسه دموکراتیک ملی’ گرجستان که یک موسسه مستقل است امروز نتایج اولین نظرسنجی عمومی خود را در رابطه با جایگاه احزاب در انتخابات پارلمانی ماه اکتبر منتشر کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی ‘روستاوی 2’، این موسسه پیش از انتشار عمومی نتایج نظرسنجی انجام شده، احزاب مختلف را از نتایج این نظرسنجی آگاه کرده است.

بر پایه این نظرسنجی %77 شرکت کنندگان در پاسخ به این سوال که ‘در انتخابات پارلمانی شرکت می کنید؟’ پاسخ مثبت و %23 پاسخ منفی داده اند.

همچنین %37 شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به سوال ‘در انتخابات پارلمانی به چه حزبی یا چه کسی رای می دهید؟’ حزب ‘جنبش متحد ملی’ را برگزیده اند. %22 شرکت کنندگان اعلام کرده اند که هنوز نمی دانند. %21 شرکت کنندگان به این سوال پاسخ نداده اند. %12 شرکت کنندگان حزب ‘رویای گرجی’ را منتخب خود دانسته اند. %3 شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام کرده اند که رای سفید خواهند داد. %3 شرکت کنندگان حزب ‘جنبش دموکرات مسیحی’ را انتخاب کرده اند و %2 دیگر نیز اعلام کرده اند به سایر احزاب مخالف دولت فعلی رای خواهند داد.

لازم به ذکر است ‘جنبش متحد ملی’، حزب حاکم به رهبری رئیس جمهور ‘میخائیل ساکاشویلی’ و ‘رویای گرجی’، حزب مخالف دولت به رهبری میلیاردر گرجی – فرانسوی ‘بیدزینا ایوانیشویلی’، عمده ترین احزاب گرجستان هستند.

در جدول زیر نتایج نظرسنجی برگزار شده به تفکیک نمایش داده شده است.

منبع: موسسه دموکرتیک ملی، روستاوی 2

  1. ماهان
    18 شهریور 1391 در 20:21 | #1

    امیدوارم جنبش متحد ملی پیروز انتخابات بشه

  2. احسان
    19 شهریور 1391 در 10:52 | #2

    با این نظر سنجی امیدوار شدم. 🙂

  3. parsa
    19 شهریور 1391 در 18:19 | #3

    سلام. این نظر سنجی نشون میده 43% هنوز نمیدونن به کی رای بدن و این خیلی مهمه و نشون میده که نمیشه صد در صد گفت کی برنده انتخاباته

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,