+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > کاترین اشتون: اتحادیه اروپا از نزدیک وضعیت گرجستان را زیر نظر دارد

کاترین اشتون: اتحادیه اروپا از نزدیک وضعیت گرجستان را زیر نظر دارد

22 شهریور 1391 1 دیدگاه    خبر, سیاسی

کاترین اشتون، نماینده عالی اتحادیه اروپا

نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیت ‘کاترین اشتون’ گفت: گرجستان شریک استراتژیک اتحادیه اروپا است و اتحادیه اروپا از نزدیک وضعیت گرجستان را زیر نظر دارد.

وی افزود: ما توجه خاصی به روند برگزاری انتخابات در منطقه قفقاز و خصوصا گرجستان داریم. وقتی ما با رئیس جمهور گرجستان ملاقات کردیم، برای مخالفان در گرجستان این پیام را به صورت شفاف فرستادیم که از یک فرایند انتخاباتی خوب حمایت می کنیم.

نماینده عالی اتحادیه اروپا ادامه داد: هدف اتحادیه اروپا از ارسال چندین ناظر به گرجستان، اطمینان از این مسئله است که همه چیز به خوبی پیش می رود. ما با ارسال ناظر میخواهیم مطمئن شویم که آینده گرجستان تضمین شده است.

منبع: خبرگزاری ترند

  1. احسان
    22 شهریور 1391 در 22:11 | #1

    این که گرجستان با آغوش باز ناظران بین المللی رو قبول میکنه حداقل دو تا پیام داره اول اینکه نشون میده داره به سمت دموکراسی پیش میره و دوم اینکه نشون میده حزب حاکم حداقل به ظاهر ریگی تو کفشش نیست و ابایی از نظارت کردن سازمان ها و نهادهای داخلی و خارجی و حتی مخالف نداره.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,