+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > ابراز تمایل رئیس جمهور و نخست وزیر به همکاری بیشتر

ابراز تمایل رئیس جمهور و نخست وزیر به همکاری بیشتر

25 آبان 1391 1 دیدگاه    خبر, سیاسی

بیدزینا ایوانیشویلی (راست) - میخائیل ساکاشویلی (چپ)

به گزارش خبرگزاری رویترز، ‘بیدزینا ایوانیشویلی’ نخست وزیر، امروز وعده داد تا از این پس با شروع یک رویکرد سازنده، همکاری بیشتری با رقیب سیاسی خود، رئیس جمهور ‘میخائیل ساکاشویلی’ داشته باشد.

ایوانیشویلی گفت: من از امروز با ساکاشویلی و دولت سابق به گونه ای ارتباط خواهم داشت که سزاوار فرهنگ گرجی است. ما به گونه ای رفتار نخواهیم کرد که آنها با ما به عنوان مخالفان سیاسی رفتار کردند.

رئیس جمهور ساکاشویلی نیز با تاکید بر همکاری با مخالفان سیاسی خود، ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها در زمان دیدار دو طرف با مقامات اتحادیه اروپا و در بروکسل آغاز شود.

رئیس جمهور گفت: طبق قانون اختیار دادستانی با من است و من به عنوان رئیس جمهور می توانم دستور آزادی وزیر سابق دفاع و دیگر بازداشت شدگان اخیر را بدهم؛ اما من این اختیار را به دولت جدید سپردم تا تضمینی برای انتقال صلح آمیز قدرت در گرجستان باشد. من امیدوار به حاکمیت قانون هستم.

پیشتر نیز رئیس جمهور با دعوت همه گروه ها به تمکین در برابر قانون تاکید کرده بود که باید از فرصت به وجود آمده در پی برگزاری انتخاباتی آزاد در کشور، در جهت رسیدن به اهداف ملی استفاده نمود.

منبع: روستاوی 2اینتر پرس

  1. احسان
    26 آبان 1391 در 23:41 | #1

    خدا کنه بتونن مثل کشورهای دموکراتیک با هم کار کنن. ما که امیدواریم

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,