+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > حضور تولید کنندگان ایرانی در نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی گرجستان

حضور تولید کنندگان ایرانی در نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی گرجستان

حضور تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی گرجستان

تولید کنندگان ایرانی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی گرجستان که از 21 تا 24 می (31 اردیبهشت تا 3 خرداد سال 1393) در تفلیس برپا و پیشرفته ترین تجهیزات و مصالح ساختمانی در آن عرضه خواهد شد، حضور خواهند یافت. ‘مهدی جمالیان’ مجری و مدیر گروه شرکت کننده ایرانی در این نمایشگاه، با اعلام اینکه کیفیت و مرغوبیت مصالح ساختمانی ایران در گرجستان به خوبی معرفی نشده است، شرکت در این نمایشگاه را فرصتی استثنایی برای معرفی توانمندی تولید کنندگان ایرانی در این حوزه دانست.

‘مهدی جمالیان’ افزود: تیم شرکت کننده ایرانی در نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی گرجستان با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران اعزام و پیش بینی می شود بیش از 25 شرکت ایرانی در این نمایشگاه شرکت کنند.

آقای جمالیان تاکید کرده است که باید با استفاده از فرصت پیش امده، سنگ محلات ، صنایع ایزوگام، قیر، سرامیک، کاشی و لوازم مرتبط با ساخت و ساز تولید ایران به فعالان صنعت ساخت و ساز در گرجستان معرفی شود.

این نمایشگاه، به صورت سالانه در ‘تفلیس’ برپا می شود و کلیه شرکت های فعال در حوزه مصالح ساختمانی و تجهیزات و سازه های ساخت می توانند برای حضور در این نمایشگاه اقدام نمایند.

  1. مهران بزاز
    3 اردیبهشت 1394 در 14:25 | #1

    با سلام و تشکر از سایت خبری خوب و فعال شما
    آیا از این شرکت یا از آقای مهدی جمالیان اطلاعات تماس دارید که بتوانیم با ایشان جهت بازار گرجستان تماس برقرار کنیم؟

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,