+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > اعلام حمایت گرجستان از دولت جدید اوکراین

اعلام حمایت گرجستان از دولت جدید اوکراین

9 اسفند 1392 1 دیدگاه    خبر, سیاسی

نشان وزارت امور خارجه گرجستان

وزارت امور خارجه گرجستان طی بیانیه ای از تشکیل دولت جدید در اوکراین استقبال کرد و از کابینه جدید این کشور خواست تا مسئولیت‌ عادی‌ سازی شرایط پیچیده این کشور را برعهده بگیرد.

وزارت امور خارجه گرجستان ابراز امیدواری کرده است که دولت جدید، گام‌هایی موثر برای برآورده کردن انتظارات مردم اوکراین به منظور غلبه بر بحران، حفظ یکپارچگی ارضی، حاکمیت ملی، حاکمیت قانون، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دموکراتیک و تضمین ثبات و توسعه سیاسی و اقتصادی بردارد.

در بیانیه وزارت امور خارجه گرجستان، تاکید شده که انجام اقدامات اینچنینی، نقش مهمی در تامین امنیت اوکراین و ایجاد جایگاهی ارزشمند برای این کشور در خانواده بزرگ اروپا ایفا خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه، وزارت امور خارجه گرجستان همبستگی خود را با مردم اوکراین اعلام و برای دولت جدید این کشور آرزوی موفقیت نموده و آمادگی دولت گرجستان، جهت مشارکت و همکاری گسترده با دولت جدید اوکراین را ابراز داشته است.

  1. افشین
    11 اسفند 1392 در 19:44 | #1

    سلام. یه لطفی کنید شرکتهای معتبری که کار اقامت و ثبت شرکت تو گرجستان انجام میدن معرفی کنید. اینجور شرکتهاخیلی زیاده و نمیشه به همشون اعتماد کرد.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,