+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > تسهیل ورود سرمایه گذاران و گردشگران به گرجستان

تسهیل ورود سرمایه گذاران و گردشگران به گرجستان

گیورگی کویریکاشویلی، جانشین نخست وزیر و وزیر اقتصاد گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ گیورگی کویریکاشویلی ‘، جانشین نخست وزیر و وزیر اقتصاد، امروز در مصاحبه با خبرنگاران، از بازنگری در شرایط اخذ ویزا و اجازه اقامت گرجستان، برای سرمایه گذاران و گردشگران خبر داد.

آقای کویریکاشویلی، از جمله شرایط جدید، که منجر به تسهیل صدور اجازه اقامت و همچنین اخذ ویزا می شود را، داشتن ملک در گرجستان اعلام کرد و گفت: اگر فردی در گرجستان صاحب ملک باشد، شرایط اخذ ویزا و صدور اجازه اقامت برای وی، به مراتب آسان تر از سایر افراد خواهد بود.

جانشین نخست وزیر گرجستان همچنین گفت، لیست کشورهایی که اتباع آنها بدون نیاز به ویزا و با هدف گردشگری می توانند وارد گرجستان شوند نیز در حال بازنگری است و لیست جدید، به زودی از سوی دولت اعلام خواهد شد؛ به این ترتیب، گردشگران بیشتری می توانند به سادگی وارد گرجستان شوند.

چندی پیش، نخست وزیر گرجستان، از احتمال بازنگری در قوانین جدید مهاجرت و اخذ ویزا خبر داده بود.

  1. محمد
    17 بهمن 1393 در 12:49 | #1

    یعنی حتما باید همه این اشتباهات رو تجربه میکردند تا دوباره برمیگشتند سر کاری که ساکاشویلی طی سالیان به نتیجه رسیده بود و انجام داده بود.
    یه مقدار منو یاد رفتارهای احمدی نژادی میندازه اینکار هاشون. انگار سیاست خاله بازیه که یه روز تصمیم بگیری جلوی یکسری رو بگیری, بعد بفهمی اشتباه کردی بعد دوباره یه کار دیگه انجام بدی, همین تصمیمات غلطشون تو این چند سال زندگی خیلیها رو از بین برد.

  2. رضا جباری
    17 بهمن 1393 در 20:41 | #2

    حرف دل منو زدی

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,