+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, گردشگری > احتمال تجدید نظر در قوانین جدید اخذ ویزای گرجستان

احتمال تجدید نظر در قوانین جدید اخذ ویزای گرجستان

ایراکلی قریباشویلی، نخست وزیر گرجستان

‘ایراکلی قریباشویلی’ نخست وزیر گرجستان، در گفتگو با خبرنگاران، از احتمال اصلاح و تجدید نظر در سیاست ها و قوانین جدید صدور ویزا، در صورت وجود نقص و اشکالات فنی در این قوانین خبر داد.

نخست وزیر گرجستان به خبرنگاران گفت، روز گذشته جلسه ای در همین مورد برگزار شد و سیاست های جدید ویزا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. اگر در قوانین جدید هرگونه نقصی وجود داشته و یا با سیاستهای کلی کشور مغایر باشد و به نوعی باعث عقب گرد شود، قطعا در قوانین و سیاستهای جدید ویزا تجدید نظر خواهد شد.

گفتنی است چندی قبل دولت گرجستان با انتشار اطلاعیه ای، شرایط اخذ ویزا، طبق قوانین جدید مهاجرت را اعلام کرد که بر اساس آن، اتباع 94 کشور برای ورود به این کشور نیاز به اخذ ویزا نخواهند داشت و اتباع سایر کشورها موظف به اخذ ویزا شدند.

این قوانین که از تاریخ 1 سپتامبر سال جاری به اجرا در آمد، اتباع ایرانی را نیز موظف به اخذ ویزا از سفارت گرجستان در تهران پیش از سفر به این کشور نمود و صدور ویزای مرزی، در کلیه مبادی ورودی گرجستان را برای ایرانی ها متوقف کرد.

  1. جاوید
    8 آبان 1393 در 12:46 | #1

    واقعا جای تاسف است

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,