+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, خبر, فرهنگی, مذهبی > پیام تبریک رییس جمهور و نخست وزیر گرجستان به مسلمانان به مناسبت عید قربان

پیام تبریک رییس جمهور و نخست وزیر گرجستان به مسلمانان به مناسبت عید قربان

12 مهر 1393 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, خبر, فرهنگی, مذهبی

ایراکلی قریباشویلی، نخست وزیر (راست) و گیورگی مارگولاشویلی، رییس جمهور گرجستان (چپ)

‘گیورگی مارگولاشویلی’ رییس جمهور گرجستان، در آستانه فرا رسیدن ‘عید قربان‘، طی پیامی، ضمن تبریک این روز به همه مسلمانان گرجستان، برای آنان آرزوی موفقیت، صلح و رفاه بیشتر کرد.

در متن پیام ریس جمهور آمده است، هموطنان عزیزم، من صمیمانه این جشن بزرگ را به شما تبریک می گویم. مسلمانان گرجستان بخشی جدایی ناپذیر از جامعه، تاریخ و فرهنگ ما هستند.

آقای مارگولاشویلی همچنین در پیام خود آورده است، کار و تعهد شما کمک ارزشمندی به ساخت یک گرجستان قوی و موفق است. شادی شما شادی همه ما است. من در این جشن به شما خواهم پیوست و برای شما و خانواده هایتان موفقیت، صلح، معنویت و رفاه آرزو میکنم.

‘ایراکلی قریباشویلی’ نخست وزیر گرجستان نیز با انتشار پیامی جداگانه، گرجستان را کشوری منحصر به فرد معرفی کرده که در آن، مسلمانان و مسیحیان، با تحمل عقاید یکدیگر و تنوع فرهنگی، همزیستی منحصر به فردی را به وجود آورده اند و ضمن تبریک عید قربان به مسلمانان کشور، برای همه آنان آرزوی پیروزی، سعادت و صلح نموده است.

تفلیس.کام نیز عید قربان را به تمام مسلمانان گرجستان و همچنین فارسی زبانان سراسر جهان، تبریک و تهنیت عرض می نماید.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,