+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > وزیر انرژی گرجستان: تغییر قوانین صدور ویزا مشکلاتی را ایجاد کرده است

وزیر انرژی گرجستان: تغییر قوانین صدور ویزا مشکلاتی را ایجاد کرده است

کاخا کالادزه، وزیر انرژی و جانشین نخست وزیر گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ کاخا کالادزه ‘، وزیر انرژی و جانشین نخست وزیر گرجستان، در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه ‘ روستاوی 2 ‘ گفت: ما متوجه هستیم که سخت شدن قوانین صدور ویزا، مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است.

آقای کالادزه افزود: این خواست اتحادیه اروپا بود که تغییرات خاص و اصلاحاتی در قوانین مهاجرت و صدور ویزای گرجستان ایجاد شود؛ ما پذیرفتیم و اصلاحات انجام شد، اما این اصلاحات مشکلاتی را در زمینه سرمایه گذاری خارجی و گردشگری برای ما ایجاد کرد.

جانشین نخست وزیر گرجستان در ادامه اظهارات خود گفت: ما در آینده، به منظور بهبود شرایط در زمینه گردشگری و جذب سرمایه گذاری خارجی، تغییراتی را در این قوانین ایجاد خواهیم کرد.

  1. amin
    7 اسفند 1393 در 17:20 | #1

    in bandegan khuda ham mesl dulat ghabli ma , aval amal mikonan, baad
    barrasi va barname rizy .
    ke che kari khube, che kari asar manfi dare brashun !!!!!

  2. ناشناس
    7 اسفند 1393 در 19:03 | #2

    خداروشکر بالاخره دارند میفهمند که چقدر این خارجیها برایشان منفعت داشتند . این چیزی بود که همه ایرانیها که اونجا بودن پیش بینی میکردند . خدا ميدونه که چقدر ایرانی بخاطر این سیاست اشتباه محدود کردن ویزا و اقامت ورشکست شدن و سرمایه خود رو در گرجستان هزینه کردن و با دست خالی برگشتن . حالا اینها هم دارند میفهمند که خودشون هم از این قانون متضرر شدن .

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,