+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, حوادث, خبر, گردشگری > افزایش جرایم تخلفات رانندگی در گرجستان

افزایش جرایم تخلفات رانندگی در گرجستان

افزایش جرایم تخلفات رانندگی در گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ آرچیل تالاکوادزه ‘، معاون وزیر کشور، در مصاحبه با خبرنگاران، از تصمیم دولت گرجستان، برای تهیه لایحه ای به منظور افزایش جرایم تخلفات رانندگی خبر داد.

آقای تالاکوادزه، دلیل این تصمیم دولت گرجستان را، افزایش حوادث جاده ای بر اثر تخلفات رانندگی در کشور و باز دارنده نبودن قوانین و جرایم فعلی اعلام کرده است.

معاون وزیر کشور، در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت، زمان تقریبی شروع اعمال جرایم جدید تخلفات رانندگی، از ابتدای سال 2016 خواهد بود.

  1. رامین
    22 شهریور 1394 در 20:29 | #1

    دلیلش اینکه عده زیادی گاو و گوسفند رو میفروشند و به شهر میان از بانک هم یک وام میگیرن ماشین میخرند. از قوانین و رانندگی فقط سرعت رفتن و سبقت گرفتن تا مرحله مرگ….. و دست رو روی بوق گذاشتن رو بلدند.
    پلیس رهنمایی و رانندگی هم که ندارند در صورت یک تصادوف هم سه ماشین پلیس و دو ماشین ارتشی جمعا 10 نفر میان بعد 5 نفر با موبایل دائم حرف میزنند 2 نفر با قلم و کاغذ خودکار و کروکی و موبایل درگیرند…. 3 نفر دیگه هم دارند با ماشین های عبوری که احتمالا اقوام و دوست آشنا در میان سلام علیک میکنند جمعا 4 الی 5 ساعت هم طول میکشه و ….. بهتر بود از یک پلیس معمولی آلمان دعوت میکردند تا یک دوره آموزش ببینند بجای اینکه دائم با فوردهای مدل جدیدشون هی توی خیابون بچرخند و هنوز بعداز یک سال ذوق کنند.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,