+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی > سفر وزیر انرژی گرجستان به ایران

سفر وزیر انرژی گرجستان به ایران

26 بهمن 1394 1 دیدگاه    اقتصادی, خبر, سیاسی

سفر وزیر انرژی گرجستان به ایران

به گزارش تفلیس.کام، ‘ کاخا کالادزه ‘، معاون نخست وزیر و وزیر انرژی گرجستان، امروز، در صدر یک هیات سیاسی و تجاری، وارد تهران شد و مورد استقبال مقامات ایرانی قرار گرفت.

آقای کالادزه، پس از ورود به تهران، در اولین دیدار خود، با ‘ مرتضی سرمدی ‘، قائم مقام وزیر امور خارجه ایران ملاقات کرد و اظهار داشت: سفر امروز من، همزمان با لغو دوباره ویزا برای سفر اتباع ایران به گرجستان، نشان دهنده آمادگی و اراده جدی دولت گرجستان برای گسترش همه جانبه مناسبات با ایران است و ما از همه ظرفیت خود در این مسیر بهره خواهیم جست.

وزیر انرژی گرجستان افزود: این اولین سفر من به ایران است و من احترام خاصی برای فرهنگ غنی ایرانیان قایل هستم؛ چرا که فرهنگ و تاریخ مشترک، تاثیر مثبتی بر روند تعاملات دو کشور دارد.

آقای کالادزه ادامه داد: گرجستان، برای تعمیق روابط با ایران، در بخش های نیرو ، انرژی، حمل و نقل کالا و توریسم آماده است و دیدار های متقابل می تواند نقشه راه را مشخص و اجرایی نماید.

قائم مقام وزیر امور خارجه ایران نیز، با تاکید بر اینکه افزایش همکاری ها به رشد اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی به ثبات، امنیت و پیوند های منطقه ای منجر خواهد شد، از انجام دیدار های رسمی میان مقامات دو کشور، استقبال کرد.

  1. بیژن
    27 بهمن 1394 در 08:32 | #1

    خدارو شکر،راستی لازمه بگم آقای کالادزه بازیکن تیم میلان ایتالیا بوده.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,