+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, ورزشی > حضور رییس جمهور و بانوی اول گرجستان در مراسم افتتاحیه المپیک ریو

حضور رییس جمهور و بانوی اول گرجستان در مراسم افتتاحیه المپیک ریو

13 مرداد 1395 1 دیدگاه    خبر, سیاسی, ورزشی

حضور رییس جمهور و بانوی اول گرجستان در مراسم افتتاحیه المپیک ریو

به گزارش تفلیس.کام، ‘ گیورگی مارگولاشویلی ‘، رییس جمهور، و ‘ ماکا چیچوآ ‘، بانوی اول گرجستان، برای شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک ‘ ریو ‘، به برزیل سفر خواهند کرد.

آقای مارگولاشویلی و خانم چیچوآ، در مراسمی که به همین مناسبت، به میزبانی رییس جمهور برزیل و رییس کمیته بین المللی المپیک برگزار می شود نیز شرکت می کنند.

دیدار با اعضای کاروان ورزشی گرجستان در المپیک ریو نیز، از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور و بانوی اول به برزیل، اعلام شده است.

 

  1. علیرضا لایق
    3 شهریور 1395 در 11:54 | #1

    در رده بندی نهایی المپیک 2016 :
    بازی‌های المپیک ریو در نهایت بعد از رقابت ورزشکاران برتر رشته‌های مختلف در ریو به پایان رسید. آمریکا همچون دوره قبل توانست در صدر جدول توزیع مدال‌ها قرار گیرد و با ۴۶ مدال طلا، ۳۷ نقره و ۳۸ برنز با مجموع ۱۲۱ مدال بالاتر از بریتانیا و چین در رده نخست قرار گیرد.
    کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران نیز با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز نسبت به المپیک قبل با ۸ پله سقوط در رده ۲۵ قرار گرفت.
    گرجستان با کسب 2 مدال طلا و یک نقره و 4 برنز در رده 38 قرار گرفت . نسبت به تیم ایران فقط یک مدال کمتر گرفت . در مقایسه با دو همسایه مشترک ایران و گرجستان آذربایجان با 1 طلا و 7 نقره و 10 برنز ( جمعاً 18 مدال ) در رده 39 و یک پله پایین تر از گرجستان قرار گرفت .ارمنستان با 1 طلا و 4 نقره در رتبه 42 المپیک 2016 ریو قرار گرفت .

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,