+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, حوادث, خبر > برهنه شدن دانشجویان معترض دانشگاه دولتی هنر در تفلیس

برهنه شدن دانشجویان معترض دانشگاه دولتی هنر در تفلیس

14 مرداد 1395 2 دیدگاه    اجتماعی, حوادث, خبر

برهنه شدن دانشجویان معترض دانشگاه دولتی هنر در تفلیس

به گزارش تفلیس.کام، دانشجویان دانشگاه دولتی هنر در تفلیس، به نشانه اعتراض و همچنین حمایت از یکی از همکلاسی های خود، برهنه شدند و تنها با شورت در دانشگاه حضور پیدا کردند.

بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، دلیل این اعتراض، برخورد بد رییس دانشگاه، با دانشجویی که با ‘ شلوارک ‘ در جلسه دفاع از پایان نامه خود حاضر شده، بوده است.

گفته می شود، زمانی که این دانشجو برای دفاع از پایان نامه اش، پشت تریبون قرار می گرفته، رییس دانشگاه با عصبانیت به وی گفته است، ” پول تاکسی ات را می دهم. به خانه برو، شلوار بپوش و دوباره برای دفاع از پایان نامه ات برگرد “.

در نهایت نیز، دانشجوی مذکور، برای دفاع از پایان نامه خود انصراف داده و سالن را ترک کرده است.

  1. محسن نامور صدیق
    16 مرداد 1395 در 09:53 | #1

    دانشجویان در هر کشوری نماد فرهنگ و شعور آن مملکت هستند. اگر قرار باشد که هر یک از دانشجویان برخلاف قوانین عمل نمایند باید فاتحه آینده آن مملکت را خواند. بهرحال هردانشگاهی دارای قوانینی است که شامل رفتار و نوع پوشش و … دانشجویان می باشد و هر دانشجو نیز موظف است (حتی اگر برخلاف میلش باشد) بر طبق قوانین عمل نماید. همین دانشجویان تقنین کننده قوانین آینده مملکتشون هستند و همچنین پایه گذاران تفکرات مدیریتی و… در گرجستان هستند. اگر خود به این قوانین تمکین نکنند چگونه میتوانند انتظار داشته باشند که آیندگان کشورشان به آنها روی خوش نشان دهند. اگر اکنون سرباز خوبی نباشند نمیتوانند در آینده ژنرال موفقی در عرصه علم و اقتصاد و فرهنگ جامعه خود باشند. بنابراین برهنه شدن چند دانشجو به عنوان یک اعتراض در قبال عملکرد غلط همکلاسی منطقی نیست و بازتاب ناشایستی در سطح بین الملل دارد و اگر در این خصوص محق باشند، اعتراض میتواند با روشهای منطقی تری انجام پذیرد. یقیناً افکار عمومی در این خصوص قضاوت خواهند کرد که آنارشسیم فردی روش مناسبی برای بیان اعتراض نیست.

  2. اسی
    16 مرداد 1395 در 11:45 | #2

    محسن نامور صدیق دقیقا .قبول دارم

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,