+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > حوادث, خبر, سیاسی, نظامی > آزار جنسی کودکان توسط نیروهای نظامی گرجستان در جمهوری آفریقای مرکزی

آزار جنسی کودکان توسط نیروهای نظامی گرجستان در جمهوری آفریقای مرکزی

10 اردیبهشت 1394 1 دیدگاه    حوادث, خبر, سیاسی, نظامی

آزار جنسی کودکان توسط نیروهای نظامی گرجستان در جمهوری آفریقای مرکزی

به گزارش تفلیس.کام، رسانه های اروپایی، با افشای اطلاعاتی جنجالی، پرده از آزار جنسی کودکان در جمهوری ‘ آفریقای مرکزی ‘ توسط نیروهای نظامی گرجستان و همچنین سربازان فرانسوی برداشتند.

در مطلبی که توسط ‘ روزنامه گاردین ‘ منتشر شده است، به گزارش محرمانه سازمان ملل متحد اشاره شده که در آن، موضوع آزار جنسی کودکان توسط نیروهای نظامی خارجی در جمهوری آفریقای مرکزی مورد تایید قرار گرفته است.

افراد محلی در جمهوری آفریقای مرکزی به خبرنگاران گفته اند که سربازان گرجی و فرانسوی، از دسامبر 2013 تا ژوئن 2014 و در موارد متعدد، پسران 9 تا 15 ساله را، در ازای ‘ مقداری غذا ‘ مورد تعرض جنسی قرار داده اند.

‘ ایرینا ایمرلیشویلی ‘، دبیر شورای عالی امنیت ملی گرجستان، امروز در مصاحبه ای، با اعلام اینکه تا کنون هیچگونه اطلاعاتی در این رابطه به صورت رسمی به دست دولت گرجستان نرسیده است، ابراز امیدواری کرد که اتهامات وارد شده به سربازان گرجی صحت نداشته باشد.

نیروهای نظامی گرجستان، از اوایل سال 2014 میلادی، برای ‘ حمایت از مردم و جلوگیری از شدت یافتن هر چه بیشتر خشونت ها ‘، تحت رهبری فرانسه، در جمهوری آفریقای مرکزی حضور داشته اند.

  1. مجید
    15 اردیبهشت 1394 در 10:16 | #1

    از کشوری که اونطوری حمله کرد به اوستیا و آبخازیا همچین کارایی بعید نیست.
    نمیدونم اینا رو چرا اصلا محرمانه نگه میدارن ؟ این موارد باید در دسترس عموم باشه !

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,