+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > حوادث, خبر > طوفان و بارش شدید باران در گرجستان موجب ایجاد خساراتی در برخی مناطق شد

طوفان و بارش شدید باران در گرجستان موجب ایجاد خساراتی در برخی مناطق شد

31 مرداد 1391 دیدگاه ها مسدود است    حوادث, خبر

طوفان در کاختی

طوفان و بارش شدید باران موجب قطع برق 37000 شهروند گرجی و آسیب به منازل بیش از 18000 خانواده در مناطق کاختی و تفلیس در شرق گرجستان شد.

بر اساس گزارش ها، باران شدید در مناطق کوارلی و لاگودخی باعث به زیر آب رفتن منازل مسکونی شد و بر اثر طوفان در روستای چوملاکی در منطقه گرجانی سقف خانه ها از جا کنده شد.

در تفلیس نیز طوفان و بارش شدید باران خساراتی بر جای گذاشت که منطقه دیدگوری در ایسانی و منطقه سامگوری بیشترین آسیب را دیدند.

شهرداری تفلیس با اختصاص 2 میلیون لاری از بودجه شهر به جبران خسارات وارده به شهروندان خواهد پرداخت.

امروز نخست وزیر گرجستان ‘وانو مرابیشویلی’ ضمن بازدید از مناطق روستاوی و کاختی که در طوفان شب گذشته آسیب دیده اند اعلام کرد که زیرساخت های شهری در این مناطق به صورت جدی آسیب دیده اند و دولت برای جبران خسارات وارده به شهروندان و بخش عمومی به سرعت و پس از برآورد خسارات وارد عمل خواهد شد.

امروز رئیس جمهور ساکاشویلی نیز ضمن حضور در منطقه کاختی از نزدیک در جریان خسارات وارد شده و اقدامات در حال انجام قرار گرفت.

وزیر اقتصاد ‘الکساندر ختاگوری’ و نماینده اش در منطقه کاختی ‘لوان بژاشویلی’ به همراه استاندار ‘گئورگ گوینیاشویلی’ اطلاعات لازم را در اختیار رئیس جمهور قرار دادند.

رئیس جمهور اعلام کرد، دولت در کمک رسانی به آسیب دیدگان این حادثه به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ترند

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,