+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, خبر > تمایل گرجی ها برای ازدواج با روس ها

تمایل گرجی ها برای ازدواج با روس ها

29 مرداد 1394 14 دیدگاه    اجتماعی, خبر

تمایل گرجی ها برای ازدواج با روس ها

به گزارش تفلیس.کام، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط ‘ مرکز خدمات عمومی گرجستان ‘، در سال جاری، بیشترین تعداد ازدواج گرجی ها با اتباع خارجی، مربوط به شهروندان روسیه بوده است.

این مرکز اعلام کرده، از ژانویه 2015 تا کنون، 891 مرد و 465 زن گرجی با زنان و مردان روس ازدواج کرده اند که نشان از تمایل شهروندان گرجستان به ازدواج با اتباع روسیه دارد.

مردان گرجی، پس از روسیه، بیشترین تعداد ازدواج با اتباع خارجی را به ترتیب با زنان آذری، ارمنی، اوکراینی و آمریکایی به ثبت رسانده اند و زنان گرجی، به ترتیب، با مردان ترک، آذری، یونانی و ارمنی ازدواج کرده اند.

  1. محمد مسائلی
    1 شهریور 1394 در 13:35 | #1

    مرد های گرجی معمولا وفادار و متعهد به خانواده نیستن واسه همین زنان گرجی تمایل به ازدواج با روسها دارن

  2. علی
    3 شهریور 1394 در 11:38 | #2

    نه اینکه روسها خیلی متعهدند

  3. رامین
    4 شهریور 1394 در 15:13 | #3

    الان دیگه در دنیا یک وضعیتی شده که شوهر پیدا شه مال قله قاف باشه یا دو شاخ آفریقا فرقی نمیکنه. در ضمن زنان روسی میدونن که چطوری مردان خارجی رو مهار و در صورت مهار نشدن آس و پاس رها کنند.

    در ضمن ازدواج ملیت ها و نژادهای مختلف با هم باعث بوجود امدن نسل بهتر و سلامت تر و زیباتری است نسبت به ازدواج های قومی و فامیلی.

  4. دکتر قادری
    7 دی 1395 در 10:28 | #4

    ببخشید من یه سوال داشتم.ممنون میشم راهنمایی کنید.من فارسم.ایا قوم گرجی ها با ایرانی ها و غیر گرجی ها وصلت میکنند؟چطور مردایی هستن؟ایا یک فارس میتونه باهاشون ارتباط و زندگی خوبی داشته باشه؟منظورم یه پسر گرجی با یه دختر فارس هست

  5. اندرو
    20 دی 1395 در 15:24 | #5

    @دکتر قادری
    طبقه متوسط معمولا نه مخصوصا اگه مذهبی باشن . طبقه خیلی پایین و خیلی بالا امکان داره با خارجی ها وصلت کنن که خیلی بالاها معمولا همسر فرانسوی یا ایتالیایی دارن اگه با خارجی وصلت کنن . طبقه خیلی پایین هم که معمولا مذهبی هستن با روس ها و اوکراینی ها باقی ملل ارتدوکس ازدواج میکنن . در مورد اینکه چجور مرد هایی هستن جز یه دسته خیلی کوچک بقیه به شدت احساسی و همسر دوستن ولی اخلاق هایی دارن که شاید دختر ایرانی نپسنده مثلا زیاد به مادیات اهمیتی نمیدن و نمیشه مثلا ازشون توقع سرویس برلیان و این چیزا داشت . ضمن اینکه مرد گرجی دوستانش براش به شدت مهمن و اصلا نمیشه ازش خواست که رهاشون کنه . به خاطر رفیق هر کاری میکنن . من یه پسر گرجی میشناسم که با یه دختر شیرازی ازدواج کرد پارسال . زندگیشون هم بد نیست .

  6. امیر علی
    3 بهمن 1395 در 15:22 | #6

    @محمد مسائلی دوست گرامی بی جهت به مردان گرجی توهین نکن این ازدواج ها درصد کمی از ازدواج های گرجستان هستن . مثلا ازدواج دختران ایرانی با افغانی ها وبه تازگی با ترکیه ای هابه دلیل بد بودن مردان ایرانی است؟؟؟؟؟ واز طرف دیگر گرجی های زیادی شهروند روسیه هستن واز انها به عنون روسی یاد می شود مثل گرجی های ایران که اکثرا فقط تابعیت ایران را دارند و غیر گرجستانی محسوب می شوند پس به هبچ وجه این حرف رو تکرار نکن

  7. دکتر قادری
    11 بهمن 1395 در 22:11 | #7

    @اندرو
    من از پاسختون واقعا ممنونم.من یک پزشکم.و با یک پزشک در حدود 2سال که اشنا شدم.به تازگی به من گفتن که گرجیِ اصفهانی هستن.ایا روی این پسران میشه حساب کرد برای ادامه زندگی؟اصلا اخلاقاشون با ایرانی ها تفاهم داره یا نه؟

  8. کامران
    12 فروردین 1396 در 11:41 | #8

    کسی میدونه اخلاق دخترهای گرجی چجوریه ؟آیا با فرهنگ ایران جورن؟
    نظرتون در مورد ازدواج با گرجیا چیه؟

  9. سیاوش
    23 اسفند 1396 در 01:48 | #9

    @کامران
    به شدت در دین مسیحیت ازدواج با دیگر ادیان نهی شده و گرجی ها هم خیلی به دین خودشون پایبندند کمتر کسی ازدواج میکنه اون هم به احتمال زیاد دختر و یا پسر عیاشی هست چون به دین خودش پایبند نبوده

  10. سیاوش
    23 اسفند 1396 در 01:51 | #10

    @دکتر قادری
    اونا کم پیش میاد با غیر مسیحی ازدواج کنن چون در مسیحیت ازدواج با غیر مسیحی ممنوعه و گرجی ها هم به دینشون پایبندند
    خلق و خو و اخلاق گرجی ها با ایرانی ها فرق داره کم پیش میاد زندگی خوبی داشته باشن

  11. مهسا
    16 اردیبهشت 1397 در 23:15 | #11

    اصلا میشه یه پسر گرجی رو تور کرد یا غیر ممکنه؟

  12. هاردسی
    7 خرداد 1397 در 08:17 | #12

    @مهسا
    ترکیدم از خنده اخه پسر گرجی چی داره ک بخای تورشم بکنی
    من تو سفرم تجربه کردم گرجی های مردهاشون اکثر غریب به اتفاق
    کله های کچل و گرد و گردن کوتاه و شکم های خیلی بزرگی دارن اونم بخاطر ابجو ک بیش از حد میخورن و خیلی شبیه هم هستن مردهاشون.
    اما دختراشون دو دسته هستن یسری هاشون مو مشکی و یسری هاشونم بلوند و چشم آبی دختر زشت کم پیدا میکنی اکثر دختراشون خشگل هستن مخصوصا بلوندهاشون به روس ها شبیه هستن

  13. Salar
    10 مرداد 1398 در 00:27 | #13

    خیلی تمایل دارم با یه دختر گرجی دوست بشم، ولی متاسفانه نمیتونم به زبان گرجی صحبت کنم، تا اونی که میخوام رو انتخواب کنم

  14. حمید
    1 شهریور 1399 در 10:44 | #14

    یادش بخیر سال 2010 با یه دختر گرجی دوست شدم ؛ فوق العاده بود

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,