+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > رئیس جمهور: گرجستان یک انتخابات آزاد و شفاف خواهد داشت

رئیس جمهور: گرجستان یک انتخابات آزاد و شفاف خواهد داشت

17 شهریور 1391 دیدگاه ها مسدود است    خبر, سیاسی

میخائیل ساکاشویلی، رئیس جمهور گرجستان

رئیس جمهور گرجستان ‘میخائیل ساکاشویلی’ در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با دبیر کل ناتو در تفلیس اعلام کرد: انتخابات پارلمانی پیش رو شفاف ترین و آزادترین انتخابات از زمان استقلال در گرجستان خواهد بود و شمار بی سابقه ای از سازمان های مستقل بر آن نظارت خواهند کرد.

رئیس جمهور ساکاشویلی افزود: من اطمینان دارم مردم گرجستان راهی را انتخاب خواهند کرد که به آزادی آنها استحکام می بخشد، از دخالت خارجی در امور داخلی کشور جلوگیری می کند و در نهایت بر عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا تاکید دارد.

رئیس جمهور گفت: هیچ فشار خارجی نمی تواند مردم را از تصمیم خود برای عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا منصرف کند، چرا که این تصمیم با امنیت گرجستان رابطه مستقیم دارد. ما هرگز به دوران فساد، جرم و جنایت و سوءاستفاده روزمره از مردم باز نخواهیم گشت.

رئیس جمهور ادامه داد: ما در راه طولانی آزادی برای رسیدن به رفاه بیشتر و یک گرجستان موفق ادامه خواهیم داد تا روزی که هر خانواده گرجی به بهترین شکل زندگی کند و هیچ کس قادر نباشد جرم و جنایت را به جامعه گرجستان باز گرداند.

منبع: خبرگزاری ترند

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,