+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > کاترین اشتون در تفلیس

کاترین اشتون در تفلیس

6 آذر 1391 دیدگاه ها مسدود است    خبر, سیاسی

دیدار کاترین اشتون با میخائیل ساکاشویلی

نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیت ‘کاترین اشتون’ که عازم کشورهای آسیای مرکزی است، امروز طی یک توقف کوتاه 3 ساعته در تفلیس، با ‘میخائیل ساکاشویلی’ رئیس جمهور و ‘بیدزینا ایوانیشویلی’ نخست وزیر دیدار و گفتگو کرد.

محور اصلی گفتگوی خانم اشتون با رئیس جمهور در رابطه با امنیت بین الملل و همکاری های تفلیس در این زمینه و همچنین مسائل دفتر نظارت اروپا در گرجستان بود.

کاترین اشتون ضمن تاکید بر ادامه روند الحاق گرجستان به اتحادیه اروپا و عقد تفاهم نامه تجارت آزاد، ابراز امیدواری کرد که گرجستان از هدف اصلی خود که پیوستن به ناتو و اتحادیه اروپا است، فاصله نگیرد.

نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیت، سطح همکاری دولت جدید با رئیس جمهور، اجرای صحیح عدالت و حاکمیت قانون را از معیارهای اصلی اتحادیه اروپا برای اتخاذ هر گونه تصمیم در رابطه با گرجستان دانست.

خانم اشتون همچنین در دیدار با نخست وزیر، پیرامون اولویت های اصلی روابط دو جانبه و همچنین چشم انداز توسعه همکاری ها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

پس از این دیدارها، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیت، با حضور در کنفرانس خبری که در هتل شرایتون برگزار شده بود، به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد و سپس تفلیس را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری سیویل

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,