+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر, فیلم, گردشگری > دستگیری اعضای یک باند فساد در گونیو

دستگیری اعضای یک باند فساد در گونیو

27 آذر 1391 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, اقتصادی, خبر, فیلم, گردشگری

در جریان یک عملیات ویژه توسط پلیس گرجستان، اعضای یک باند فساد در دهکده ساحلی ‘گونیو‘ در نزدیکی ‘باتومی’ دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به اداره پلیس ‘خلواچائوری’ منتقل شدند. در جریان این عملیات 20 زن و تعدادی مرد بازداشت شدند که دو تن از زنان بازداشت شده شهروند گرجستان و 5 مرد بازداشت شده شهروند ترکیه بوده اند.

این عملیات در پی تماس های افراد محلی با پلیس و اعلام شکایت از سر و صدای دائمی که از هتل ‘اوتسنبا’ به گوش می رسیده، انجام شده و وزارت کشور گرجستان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده است که 5 نفر از بازداشت شدگان به جرم ایجاد خانه فساد دستگیر شده اند.

شاهدان عینی گفته اند که برخی شهروندان ترکیه و گرجستان با اجاره هتل در ‘گونیو’ و ‘باتومی’ و انتقال زنان از آسیای میانه و قفقاز شمالی به این دو منطقه، با ایجاد مراکز فساد به کسب درآمد اقدام می نمایند.

افراد بازداشت شده با اعتراف به جرم خود، در حال همکاری با پلیس برای انجام تحقیقات بیشتر هستند و در صورت اثبات جرمشان به 2 تا 4 سال حبس محکوم خواهند شد.

منبع: روستاوی 2

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,