+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, خبر, سیاسی, فیلم > تجمع گروهی از مخالفان رئیس جمهور در مقابل کاخ ریاست جمهوری

تجمع گروهی از مخالفان رئیس جمهور در مقابل کاخ ریاست جمهوری

15 دی 1391 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, خبر, سیاسی, فیلم

گروهی از مخالفان رئیس جمهور با تجمع در مقابل کاخ ریاست جمهوری در تفلیس خواستار استعفای وی شدند. معترضان به عملکرد رئیس جمهور، با قرائت یک بیانیه 8 ماده ای تهدید کردند در صورت عدم استعفای وی تا 20 ژانویه به اقدامات شدیدتری دست خواهند زد.

مخالفان تاکید کردند در صورتی که رئیس جمهور در سالروز مراسم تحلیف ریاست جمهوری (20 ژانویه) استعفا ندهد، مانع از انجام وظایف قانونی او خواهند شد و کاخ ریاست جمهوری را به اشغال خود در خواهند آورد.

اعتراضات مشابهی در برخی دیگر از شهرهای گرجستان از جمله کوتایسی، باتومی، زوگدیدی، گورجانی و گوری نیز صورت گرفته است. دعوت به تجمعات اعتراضی و جمع آوری امضاء برای استعفای رئیس جمهور توسط دو گروه سیاسی موسوم به ‘سفیدها’ و ‘اتحاد’ که متشکل از 50 سازمان غیر دولتی است، انجام می شود.

معترضان با اعلام اینکه تا کنون 830000 امضاء برای استعفای رئیس جمهور جمع آوری کرده اند، بر ادامه جمع آوری امضاء های بیشتر تاکید نمودند.

منبع: روستاوی 2

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,