+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > هیأت پارلمانی ایران به گرجستان می آید

هیأت پارلمانی ایران به گرجستان می آید

24 شهریور 1392 دیدگاه ها مسدود است    خبر, سیاسی

مجلس ایران

جواد جهانگیرزاده، نماینده مردم ارومیه و رئیس هیأت ویژه پارلمانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ مجلس ایران، از سفر این هیأت به دو کشور جمهوری آذربایجان و گرجستان در هفته آتی خبر داد.

نماینده مردم ارومیه در پارلمان ایران، با اعلام اینکه در این سفر احمد شوهانی و ابراهیم آقا محمدی دو نماینده عضو این کمیسیون وی را همراهی خواهند کرد افزود: هیأت پارلمانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ مجلس در روز دوشنبه 23 سپتامبر (1 مهر) عازم کشور جمهوری آذربایجان خواهد شد و سپس در روز چهارشنبه 25 سپتامبر (3 مهر) به گرجستان سفر خواهد کرد و نهایتا در روز جمعه 27 سپتامبر (5 مهر) نیز به تهران باز می گردد.

وی با تأکید بر اینکه توسعه روابط پارلمانی میان ایران، گرجستان و جمهوری آذربایجان در دستور کار هیأت پارلمانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ مجلس قرار دارد، تصریح کرد: این هیأت ضمن دیدار با مسئولان و مقامات این کشورها، از سفارتخانه های ایران در تفلیس و باکو بازدید می‌کند.

رئیس هیأت ویژه پارلمانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ مجلس، ادامه داد: در این سفر همچنین پیام دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس ایران به رؤسای دو مجالس گرجستان و جمهوری آذربایجان تقدیم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,