+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, ورزشی > کاخا کالادزه همراه ستارگان میلان در تهران

کاخا کالادزه همراه ستارگان میلان در تهران

1 آذر 1392 دیدگاه ها مسدود است    خبر, سیاسی, ورزشی

کاخا کالادزه (چپ) و پائولو مالدینی (راست) در تیم ستارگان میلان

کاخا کالادزه‘ مدافع اسبق باشگاه آث میلان و وزیر انرژی گرجستان، برای بازی در دیدار تیم های ‘ستارگان میلان’ و ‘پیشکسوتان پرسپولیس’ اعلام آمادگی کرد. کالادزه، چهارشنبه شب به ایران سفر خواهد کرد و تنها بازیکنی است که جدا از تیم میلان راهی تهران می شود.

کاخا کالادزه 35 ساله، از سال 2001 تا 2011 در میلان عضویت داشت و در 194 بازی، تیم میلان را در سری آ همراهی کرده است. وی همچنین طی 84 بازی در لیگ قهرمانان اروپا و 22 بازی در جام یوفا، پیراهن میلان را بر تن داشته است.

آقای کالادزه طی سال های 2011 و 2012 در تیم فوتبال ‘جنوا’ ایتالیا عضویت داشت و 53 بار برای این تیم به میدان رفت. وی در مجموع 247 بازی در سری آ انجام داده و قبل از پیوستن به تیم‌های ایتالیایی در تیم‌های ‘دینامو کیف’ اکراین و ‘دینامو تفلیس’ گرجستان عضویت داشته است. کالادزه در 83 بازی برای تیم ملی بزرگسالان گرجستان به میدان رفت و در تیم‌های ملی امید، جوانان و نوجوانان نیز حضور داشته است.

این بازیکن مشهور میلان پس از خداحافظی از دنیای فوتبال، وارد عرصه سیاست شد و در دولت جدید گرجستان به عنوان وزیر انرژی منصوب گردید. او همچنین در زمان نخست وزیری ‘بیدزینا ایوانیشویلی‘، تحت عنوان معاون نخست وزیر به فعالیت مشغول بوده است.

کالادزه تا دو سال پیش در سری آ ایتالیا به میدان می‌رفت و از آمادگی خوبی برخوردار است. تیم میلان پیش از این نام 17 بازیکن را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که پس از آن ‘گنارو گتوزو’ به عنوان سرمربی و ‘کاخا کالادزه’ به عنوان بازیکن به کادر تیم میلان اضافه شدند.

منبع: وب سایت باشگاه پرسپولیس

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,