+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر, سیاسی, علمی, فرهنگی > تلاش برای تقویت و توسعه روابط گرجستان و ایران

تلاش برای تقویت و توسعه روابط گرجستان و ایران

28 فروردین 1393 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, اقتصادی, خبر, سیاسی, علمی, فرهنگی

تلاش برای تقویت و توسعه روابط گرجستان و ایران

‘ایراکلی شیهیاشویلی’ رئیس شورای شهر ‘تفلیس’، پس از دیدار با یکی از مقامات وزارت صنایع ایران، از توافق برای توسعه همکاری های تجاری، علمی، فرهنگی و همچنین تبادل دانشجو میان دو کشور خبر داد.

رئیس شورای شهر تفلیس همچنین گفته است که به زودی، تفاهم نامه ای برای تقویت روابط میان مسئولین پایتخت های دو کشور و ملاقات های مستمر دو جانبه نیز، به امضا خواهد رسید.

از سوی دیگر، ‘وانو متورالاشویلی’ از اعضای هیئت مدیره ‘اتاق مشترک بازرگانی و صنایع گرجستان و ایران’، اعلام کرده است که این اتاق، به نمایندگی از طرف بازرگانان گرجی، از سفارت ایران در گرجستان خواسته است تا با حمایت از صادرات گرجستان به ایران، و رفع موانع موجود، زمینه های افزایش تبادلات تجاری میان دو کشور را فراهم آورد.

آقای متورالاشویلی افزوده است که سفارت ایران، با استقبال از درخواست ‘اتاق مشترک بازرگانی و صنایع’، آمادگی خود را برای ارائه مشاوره به شرکت ها و بازرگانان گرجی، به منظور توسعه روابط تجاری میان دو کشور، اعلام کرده است.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,