+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, خبر, فرهنگی, گردشگری, هنری > برنامه های آغاز سال 2015 میلادی در گرجستان

برنامه های آغاز سال 2015 میلادی در گرجستان

10 دی 1393 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, خبر, فرهنگی, گردشگری, هنری

برنامه های آغاز سال 2015 میلادی در گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، بنا بر اعلام شهرداری های تفلیس و باتومی، طبق روال هر سال، امسال نیز برنامه های متنوعی برای شروع سال جدید میلادی، در این دو شهر در نظر گرفته شده است.

کنسرت ‘ گالا ‘ که هنرمندان گرجی و خارجی در آن به هنرنمایی خواهند پرداخت، به عنوان اصلی ترین برنامه در شب آغاز سال نو، راس ساعت 22 در ‘ میدان اروپا ‘ تفلیس آغاز خواهد شد و با مراسم آتش بازی، پایان می یابد.

همچنین، نمایشگاه های فرهنگی، برنامه های شاد هنری، ورزشی، شعبده بازی و کنسرت های ویژه کودکان، در نقاط مختلف تفلیس، از جمله ‘ رایک پارک ‘ به اجرا در خواهد آمد، و بابا نوئل ها به کودکان هدیه خواهند داد.

کارناوال ‘ آلیلو ‘ در خیابان های مختلف شهر و ‘ فستیوال درخت کریسمس ‘ که در خیابان ‘ اِرِکِل 2 ‘ برگزار می شود نیز، از دیگر برنامه های شهرداری تفلیس برای ورود به سال 2015 اعلام شده است.

شهرداری تفلیس، پیش از این اعلام کرده که ساعات کار مترو تفلیس و تله کابین رایک را در شب سال نو افزایش می دهد و استفاده از خدمات مترو و تله کابین، طبق برنامه اعلام شده، برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

شهرداری باتومی نیز که امسال 200 هزار لاری (1.87 لاری = 1 دلار آمریکا) برای تزئینات شهری و 100 هزار لاری برای برنامه های شب ورود به سال نو هزینه کرده، از برپایی کنسرت های مختلف و آتش بازی بی نظیر به مناسبت آغاز سال نو خبر داده است.

برنامه های ویژه سال نو، در 10 شهر مختلف گرجستان، از جمله ‘ کوتائیسی ‘، ‘ زوگدیدی ‘، ‘ تلاوی ‘ و ‘ گوری ‘ نیز برگزار خواهد شد.

استفاده از کلیه برنامه های شب سال نو در تمامی شهرها، برای عموم افراد آزاد و رایگان است.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,