+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, گردشگری, ورزشی > آغاز فروش بلیط دیدار فوتبال سوپر جام اروپا به میزبانی گرجستان

آغاز فروش بلیط دیدار فوتبال سوپر جام اروپا به میزبانی گرجستان

1 تیر 1394 دیدگاه ها مسدود است    خبر, گردشگری, ورزشی

آغاز فروش بلیط دیدار فوتبال سوپر جام اروپا به میزبانی گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، فروش بلیط دیدار فوتبال سوپر جام اروپا، که در تاریخ 11 اوت (20 مرداد)، با حضور دو تیم اسپانیایی ‘ بارسلونا ‘ و ‘ سِویا ‘، به میزبانی گرجستان و در ‘ ورزشگاه بوریس پایچادزه (دینامو آرِنا) ‘ تفلیس انجام خواهد شد، از امروز در وب سایت ‘ بیلِتِبی ‘ آغاز شده است.

‘ گیورگی چخیکویشویلی ‘، مدیر وب سایت ‘ بیلِتِبی ‘، اعلام کرده که فروش بلیط بر اساس قرعه کشی انجام خواهد شد و در مرحله اول، متقاضیان برای شرکت در قرعه کشی ثبت نام خواهند کرد و پس از مشخص شدن نتایج قرعه کشی، برندگان می توانند نسبت به خرید قطعی اقدام نمایند.

‘ بیلِتِبی ‘، تنها نماینده رسمی ‘ یوفا ‘ و ‘ فدراسیون فوتبال گرجستان ‘ برای فروش بلیط دیدار فوتبال سوپر جام اروپا است و خرید بلیط این دیدار از هر مرجع دیگری مورد تایید نخواهد بود.

صبح امروز و پس از شروع فروش بلیط دیدار بارسلونا و سِویا، وب سایت ‘ بیلِتِبی ‘ از دسترس خارج شد که مسئولان فنی این وب سایت، علت آن را ترافیک غیر منتظره اعلام کردند.

بر اساس اعلام مسئولان فنی ‘ بیلِتِبی ‘، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای پاسخگویی به 2500 بازدید در دقیقه پیشبینی شده بود؛ اما در همان ساعات اولیه، با بیش از 10000 بازدید در دقیقه مواجه شده اند که این مشکل تا امشب رفع خواهد شد.

از مجموع 55000 بلیط دیدار فوتبال سوپر جام اروپا، 30000 بلیط به شهروندان گرجستان و 25000 بلیط به اتباع خارجی اختصاص خواهد یافت.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,