+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر > ممنوعیت فروش املاک وثیقه وام مشتریان توسط بانک ها در گرجستان

ممنوعیت فروش املاک وثیقه وام مشتریان توسط بانک ها در گرجستان

13 مهر 1394 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, اقتصادی, خبر

دادگاه عالی گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، دادگاه عالی گرجستان، امروز، طی حکمی، فروش املاکی که مشتریان بانک ها برای دریافت وام به عنوان وثیقه در رهن بانک قرار می دهند را ممنوع اعلام کرد.

بر اساس حکم دادگاه عالی گرجستان، تا زمانی که راه های دیگری برای وصول مطالبات بانک ها از مشتریان وجود داشته باشد، از جمله مصالحه با مشتری در مورد سود وام پرداختی و یا افزایش مدت زمان بازپرداخت وام توسط مشتری، بانک نمی تواند ملک متعلق به مشتری را که در رهن قرار گرفته، به غیر واگذار کند.

پارلمان گرجستان نیز در حال ارائه طرحی در همین رابطه است که در صورت تصویب، فروش املاک وثیقه وام مشتریان، برای وصول مطالبات بانک ها را، تنها با حکم دادگاه مجاز می داند.

برخی فعالان اقتصادی و اجتماعی، بانک های گرجستان را متهم به ایجاد شرایطی برای مشتریانی که از آنها وام گرفته اند می کنند، که در نهایت منجر به خلع ید مالک از ملک و مصادره آن به نفع بانک می شود.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,