+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, فرهنگی, هنری > خبرهایی از حضور هنرمندان ایرانی در هفتمین جشنواره فیلم باتومی

خبرهایی از حضور هنرمندان ایرانی در هفتمین جشنواره فیلم باتومی

11 شهریور 1391 2 دیدگاه    خبر, فرهنگی, هنری

جشنواره بین المللی فیلم باتومی

‘فرید صاحب‌ الزمانی’ که این روزها مشغول نگارش فیلمنامه ‘زنی با چشمان تو’ است از حضورش در بخش داوری جشنواره بین‌ المللی فیلم باتومی گرجستان خبر داد. وی تاکید کرد: در بخش مستند جشنواره بین‌المللی فیلم باتومی که از تاریخ 26 شهریور ماه تا 2 مهر ماه برگزار می‌شود به عنوان داور حضور خواهد داشت.

همچنین فیلم سینمایی ‘پله آخر’ ساخته ‘علی مصفا’ در ادامه حضورهای بین المللی، این بار در هفتمین جشنواره فیلم باتومی روی پرده می رود و در این بخش با 39 فیلم بلند دیگر به رقابت می پردازد.

از دیگر بخش های این جشنواره، مسابقه فیلم های کوتاه است که ‘مزدک میرعابدینی’ بازیگر و کارگردان سینما با یک اثر در این بخش حضور دارد. در این بخش نیز 40 فیلم کوتاه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است فیلم سینمایی ‘پله آخر’ ساخته ‘علی مصفا’ در بخش مسابقه ‘جشنواره بین‌ المللی کارلووی‌ واری’ به نمایش درآمد و در مراسم اختتامیه این رویداد ‘لیلا حاتمی’ جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. همچنین پوستر فیلم ‘پله آخر’ در بخش بهترین پوستر ‘جشنواره فیلم کارلووی‌ واری’ نیز مقام اول را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

  1. علیرضا
    13 شهریور 1391 در 12:39 | #1

    دوستان سلام. چیزی که جالبه برام اینه که یه همچین شخصیتای هنریه مهمی از ایران تو جشنواره شرکت کردن!

  2. فرهاد
    13 شهریور 1391 در 16:35 | #2

    شرکت کردن شخصیت های مهم هنری در این جشنواره به مفهوم مهم بودن خود جشنواره است.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,