+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > موسسه تحقیقاتی ادیسون، برآورد اولیه از نتایج انتخابات را منتشر کرد

موسسه تحقیقاتی ادیسون، برآورد اولیه از نتایج انتخابات را منتشر کرد

10 مهر 1391 3 دیدگاه    خبر, سیاسی

موسسه تحقیقاتی ادیسون که سوابق درخشانی در پیش بینی نتایج انتخابات در کشورهای مختلف دارد، برآورد اولیه خود از نتایج انتخابات پارلمانی گرجستان را تا ساعت 16 امروز اعلام کرد.

بر اساس گزارش این موسسه، حزب ‘رویای گرجی’ با کسب %51 آرا پیشتاز است و حزب ‘جنبش متحد ملی’ با به دست آوردن رای %41 شرکت کنندگان در رده دوم قرار گرفته است.

‘جنبش دموکرات مسیحی’ %4 آرا را به خود اختصاص داده و ‘جنبش کارگری’ که تا کنون خیلی مطرح نبوده است %1 آرا را به دست آورده است. سایر احزاب نیز مجموعا با استقبال %3 از شرکت کنندگان در انتخابات مواجه بوده اند.

موسسه تحقیقاتی ادیسون اعلام کرده است که برآورد خود از نتایج نهایی انتخابات تا ساعت 20 را در ساعت 22 منتشر می نماید.

بر اساس گزارش رسانه ها، بیشترین آرا در تفلیس متعلق به حزب ‘رویای گرجی’ و در سایر مناطق گرجستان متعلق به حزب ‘جنبش متحد ملی’ بوده است.

منبع: روستاوی 2

|خبر تکمیلی|

برآورد نهایی موسسه تحقیقاتی ادیسون از نتایج انتخابات تا ساعت 20 منتشر شد.

بر اساس گزارش منتشر شده، حزب ‘رویای گرجی’ به رهبری میلیاردر گرجی-فرانسوی، بیدزینا ایوانیشویلی با کسب %50 آرا پیروز انتخابات خواهد بود. این گزارش آرای کسب شده توسط حزب ‘جنبش متحد ملی’ را %41، ‘جنبش دموکرات مسیحی’ را %5، ‘جنبش کارگری’ را %1 و سایر احزاب را %3 پیش بینی کرده است.

منبع: روستاوی 2

  1. احسان
    11 مهر 1391 در 10:48 | #1

    امیدوارم ایوانیشویلی به روندی که ساکاشویلی در زمینه های سرمایه گذاری و توریسم و مدرن کردن گرجستان در پیش گرفته بود سرعت بیشتری بده. این که قدرت تو گرجستان دست یک حزب خاص نمیمونه و عوض میشه نوید روزهای خوبی رو برای گرجیها داره.

  2. ناشناس
    11 مهر 1391 در 14:51 | #2

    همش زیر سر اون فیلمهای پخش شده از داخل زندان بود که ورق برگشت. وقتی میگن سیاست پدر و مادر نداره یعنی همین

  3. Azer
    11 مهر 1391 در 17:36 | #3

    ایوانیشویلی هم بد نیست اون هم مثل ساکاشویلی گفته که میخواد گرجستان عضو اتحادیه اروپا و ناتو بشه گرچه نیم نگاهی هم به روسیه داره اما چون یه تاجر هستش میتونه در زمینه اقتصادی خیل موثر عمل کنه.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,