+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > روسیه تحولات گرجستان را زیر نظر دارد

روسیه تحولات گرجستان را زیر نظر دارد

24 مهر 1391 1 دیدگاه    خبر, سیاسی

لاوروف (راست) - اشتون (چپ)

سرگئی لاوروف‘ وزیر امور خارجه روسیه پس از دیدار با ‘کاترین اشتون‘ نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیت، در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه روسیه بر اساس حرکات واقعی و موضع دولت جدید در قبال روسیه و قفقاز جنوبی تحولات گرجستان را زیر نظر دارد، از علاقه زیاد سیاستمداران اروپایی به موقعیت روسیه پس از تغییر دولت در گرجستان خبر داد.

لاوروف افزود: روسیه منتظر تشکیل دولت جدید در گرجستان و انتقال مسئولیت ها و تعهدات دولت فعلی به آن است و پس از این تغییر نسبت به سیاست خود در رابطه با گرجستان تصمیم گیری خواهد نمود.

این دیدار در حاشیه نشست ‘1+27’ و در ‘لوکزامبورگ‘ انجام شده است.

منبع: روستاوی 2

  1. مبینا
    26 مهر 1391 در 23:11 | #1

    به نظر من وزیر خارجه روسیه خواسته با یک لاف سیاسی روسیه رو در اذهان عمومی برای اتحادیه اروپا مهم جلوه بده و موقعیت گرجستان رو تضعیف کنه. اما در اظهار نظرهای مقامات اروپایی و آمریکایی به خصوص بعد از برگزاری انتخابات پارلمانی چنین چیزی دیده نمیشه و حتی گرجستان به خاطر برگزاری انتخابات آزاد و دموکراتیک از طرف همین مقامات مورد تقدیر هم قرار گرفته.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,