+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > انتقاد هواپیمایی ملی گرجستان از شرکت ‘تاو’

انتقاد هواپیمایی ملی گرجستان از شرکت ‘تاو’

مدیر عامل هواپیمایی ملی گرجستان ضمن انتقاد شدید از شرکت ‘تاو’ به دلیل اعمال تعرفه های ترجیحی برای شرکت های هواپیمایی ترکیه ای، خواستار حمایت دولت از شرکت های هواپیمایی گرجی در مقابل این اقدام ‘تاو’ شد.

آقای زائوتاشویلی گفته است، کاهش هزینه خدمات فرودگاهی برای شرکت های هواپیمایی ترکیه ای و در نتیجه کاهش هزینه پرواز آنها، موجب عدم امکان رقابت شرکت های هواپیمایی گرجی با این شرکت ها در بسیاری از مسیرهای پروازی شده است.

مدیر عامل ‘ایرزینا’، خواستار یکسان سازی هزینه خدمات فرودگاهی برای کلیه شرکت های هواپیمایی شده و از دولت خواسته است تا در این رابطه از شرکت های هواپیمایی گرجی حمایت کند.

‘تاو’ یک شرکت ترکیه ای است که بر اساس یک قرارداد بلند مدت با دولت گرجستان، مدیریت و نگهداری فرودگاه های تفلیس و باتومی را بر عهده دارد.

منبع: رادیو تجارت

  1. 7
    12 بهمن 1391 در 23:29 | #1

    سلام به شما.جای تبریک داره. من امروز با سایت شما اشنا شدم و نکته قابل توجه در تمام مطالب شما وجود منبع و بخصوص لینک منیع خبر بود که کار بسیار جالبیه این کار اطمینان بینندها و خوانندگان سایت رو نسبت مطالب و خبرهای سایت شما درباره گرجستان را بالا میبره.یک پیشنهاد هم داشتم لطفا مراکز مختلف مثل مراکز خرید،گردشگری،تفریحی و امثال این را معرفی نمایید. تشکر فراوان.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,