+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > حوادث, خبر, سیاسی > رئیس جمهور در ترکیه دچار حادثه شد

رئیس جمهور در ترکیه دچار حادثه شد

19 فروردین 1392 2 دیدگاه    حوادث, خبر, سیاسی

میخائیل ساکاشویلی، رئیس جمهور گرجستان

‘میخائیل ساکاشویلی’ رئیس جمهور، که طی یک سفر رسمی در ترکیه به سر می برد، پس از دیدار با ‘رجب طیب اردوغان’ نخست وزیر ترکیه و شرکت در ضیافت شامی که به افتخار حضور وی ترتیب داده شده بود، دچار حادثه شد و در بیمارستانی در استانبول تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش اینتر پرس، این حادثه زمانی که رئیس جمهور، طبق برنامه روزانه در حال دوچرخه سواری بود و به دلیل انحراف به سمت یک تریلر متوقف و برخورد با آن رخ داده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این حادثه در ‘آنتالیا’ رخ داده و پس از وقوع حادثه، رئیس جمهور به استانبول منتقل شده است.

دفتر ریاست جمهوری وقوع حادثه را تایید و اعلام کرده است که رئیس جمهور ساکاشویلی دچار 3 شکستگی در ناحیه شانه شده و در حال حاضر حال عمومی وی مساعد است.

رئیس جمهور ساکاشویلی، روز سه شنبه با همتای ترک خود ‘عبدالله گل’ دیدار و سپس ترکیه را به مقصد گرجستان ترک خواهد کرد.

منبع: روزنامه تودیز زمان

  1. مومنی
    20 فروردین 1392 در 09:45 | #1

    سلام

    نمیدونم چرا با خوندن این خبر خندم گرفت!!

  2. joker
    22 فروردین 1392 در 19:23 | #2

    vaghean az akhbare bemoghe va bitarafaneyi ke mizarid kheili kheili mamnoonam, bekhosoos ke manabeye khabarie gorjestano ham moarefi mikonid.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,