+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, حوادث, خبر > تلاش سه تبعه خارجی برای تجاوز به نوجوان گرجی در تفلیس + خبر تکمیلی

تلاش سه تبعه خارجی برای تجاوز به نوجوان گرجی در تفلیس + خبر تکمیلی

9 اردیبهشت 1393 1 دیدگاه    اجتماعی, حوادث, خبر

تلاش سه تبعه خارجی برای تجاوز  به نوجوان گرجی در تفلیس

به گزارش پلیس گرجستان، تلاش سه تبعه خارجی برای تجاوز به یک پسر نوجوان 15 ساله گرجی در خیابان ‘زندوکلی’ تفلیس، ناکام ماند. بنا بر اطلاعات منتشر شده، این اتفاق در ساعت 8 صبح روز جاری به وقوع پیوسته است.

شاهدان عینی گفته اند که صبح امروز، یک پسر نوجوان که به صورت عریان در حال درخواست کمک از ساکنین یک ساختمان بوده است را دیده اند. ساکنان ساختمان مذکور، به پلیس گفته اند، پس از آنکه با شنیدن صدای درخواست کمک، درب ساختمان را گشوده اند، با یک پسر نوجوان و عریان مواجه شده اند که یک فرد خارجی قصد بردن وی به همراه خود را داشته است و آنها از این کار ممانعت کرده اند.

در اظهارات پسر نوجوان به پلیس آمده است که وی در یک نوانخانه زندگی می کند و پس از آشنایی با این 3 فرد خارجی، با وعده آنها برای ارائه ‘غذا و سیگار’، فریب خورده و با آنها همراه شده است.

پلیس گرجستان، در حال تکمیل تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این 3 تبعه خارجی است.

|خبر تکمیلی|

به گزارش پلیس گرجستان، هر سه خارجی متجاوز که تبعه ‘عراق’ بوده اند، در تاریخ 30 آوریل (10 اردیبهشت)، دستگیر و با حکم قاضی ‘بدری شونیا’، در تاریخ 1 می، به حبس محکوم شدند.

  1. nader
    9 اردیبهشت 1393 در 22:39 | #1

    خدا کنه که ایرانی نباشن که اگه ایرانی باشن خیلی بد میشه.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,