+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, بهداشت و سلامت, حوادث, خبر, گردشگری > شیوع یک ویروس ناشناخته در گرجستان

شیوع یک ویروس ناشناخته در گرجستان

شیوع یک ویروس ناشناخته در گرجستان

‘مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های ایالات متحد آمریکا’، با انتشار بیانیه ای، از شیوع یک ویروس ناشناخته در گرجستان خبر داد که می تواند به سرعت افراد بسیاری را مبتلا نماید و به یک معضل بهداشتی در این کشور تبدیل شود.

این ویروس جدید با مراجعه 3 چوپان با تب و زخم هایی بر روی دست به مراکز درمانی شناسایی شده است. هر سه چوپان، پیش از ابتلا، با حیوانات بیمار در ارتباط بوده اند و با علائم مشابه به پزشک مراجعه کرده اند.

پزشکان گرجی ابتدا تصور کردند که 3 چوپان مذکور به ‘سیاه زخم’ مبتلا هستند؛ اما پس از درخواست کمک آنها از ‘مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های ایالات متحد آمریکا’ و اعزام کارشناسانی از سوی این مرکز به گرجستان، مشخص شد که ویروس جدید، از خانواده ویروس ‘آبله’ است.

‘مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های ایالات متحد آمریکا’، از شهروندان گرجی و کلیه افرادی که به این کشور سفر می کنند خواسته است تا با رعایت دقیق اصول بهداشتی، از گسترش این ویروس جدید جلوگیری نمایند.

  1. hamed
    30 اردیبهشت 1393 در 03:01 | #1

    اولین فوتی از این ویروس گزارس غیر رسمی شده خیلی خیلی مراقب باشین و در جهت سلامت خودتون و خانوادتون بیشتر رعایت بهداشت فردی خودتون رو بکنین(گزارش غیر رسمی از دوستان گرجی 100درصد نمیشه تائید کرد)

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,