+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, خبر, سیاسی, گردشگری > ارائه مهلت بیشتر به اتباع خارجی، برای تمدید اجازه اقامت در گرجستان

ارائه مهلت بیشتر به اتباع خارجی، برای تمدید اجازه اقامت در گرجستان

16 مهر 1393 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, خبر, سیاسی, گردشگری

تئا تسولوکیانی، وزیر دادگستری گرجستان

‘تئا تسولوکیانی’ وزیر دادگستری گرجستان با اعلام اینکه پس از اجرایی شدن قانون جدید اقامت و مهاجرت، برخی از اتباع خارجی دچار مشکل تمدید اقامت شده اند، از در نظر گرفتن فرصتی بیشتر برای این دسته از اتباع خارجی به منظور حل مشکل آن ها خبر داد.

وزیر دادگستری افزود، اتباع خارجی فعال در گرجستان که برای تمدید ویزا یا اجازه اقامت خود دچار مشکل هستند، می توانند به بخش ‘اتباع خارجی’ که جدیدا در مراکز ‘خدمات عمومی’ ایجاد شده است مراجعه و نسبت به رفع مشکل حضور غیر قانونی خود در خاک گرجستان اقدام نمایند.

خانم تسولوکیانی، اصول کلی قانون جدید اقامت و مهاجرت که برای توسعه روابط گرجستان با اتحادیه اروپا و تسهیل نظام ویزا با این اتحادیه ضروری است را غیر قابل تغییر اعلام کرد؛ اما به اتباع خارجی که تردد آنها در مرزهای این کشور زیاد است اطمینان داد که راهکار های جدیدی در جهت کاستن از مشکلات آنها اتخاذ خواهد شد.

شایان ذکر است ‘ایراکلی قریباشویلی’ نخست وزیر گرجستان نیز، چند روز پیش از احتمال تجدید نظر در قوانین جدید اخذ ویزای گرجستان خبر داده بود.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,