+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > حمایت دولت گرجستان از سرمایه گذاران برای ساخت هتل

حمایت دولت گرجستان از سرمایه گذاران برای ساخت هتل

حمایت گرجستان از سرمایه گذاران در ساخت هتل

به گزارش تفلیس.کام، روابط عمومی سازمان ملی گردشگری اعلام کرد، سرمایه گذاری در ساخت و ساز هتل های جدید، مورد حمایت این سازمان و دولت گرجستان خواهد بود.

روابط عمومی سازمان ملی گردشگری، سرمایه گذاری در صنعت گردشگری را یکی از اهداف این سازمان اعلام و عنوان نمود، ما در این طرح، از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال می کنیم و آنها را در بهینه سازی زیرساخت های گردشگری و ساخت و ساز امکانات جدید برای گردشگران طبقه متوسط، حمایت خواهیم کرد.

سازمان ملی گردشگری، گرجستان را دارای پتانسیل بالا در صنعت گردشگری دانست و اعلام کرد که استفاده از این پتانسیل، مستلزم ایجاد شرایط مطلوب برای سرمایه گذاران است.

گرجستان در سال 2014 میلادی، حدود 5493000 گردشگر خارجی را پذیرا بود که این تعداد، نسبت به سال 2013، رشد 2 درصدی را نشان می دهد و سازمان ملی گردشگری در تلاش است که طی سال 2015، گردشگران بیشتری را به کشور جذب نماید.

  1. کسری
    10 اسفند 1393 در 17:05 | #1

    دو سه ساله با این قوانینشون پدر هرچی سرمایه گذاره در اوردن و همه رو فراری دادن بعد حالا اومدن میگن ما از سرمایه گذاری حمایت میکنیم!
    هر دولتی سر کار میاد یجور برخورد میکنه یه سیاست مدون و کلی ندارن برای خودشون.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,