+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > اعتراض اتحادیه شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری گرجستان نسبت به مشکلات سیستم ویزای الکترونیکی

اعتراض اتحادیه شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری گرجستان نسبت به مشکلات سیستم ویزای الکترونیکی

29 اسفند 1393 دیدگاه ها مسدود است    اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری

اعتراض اتحادیه شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری گرجستان نسبت به مشکلات سیستم ویزای الکترونیکی

به گزارش تفلیس.کام، ‘ ایا تاباگاری ‘، رئیس اتحادیه شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در گرجستان، با اعتراض نسبت به تاخیر در رفع مشکلات ‘ سیستم ویزای الکترونیکی ‘ گفت: مسئولان باید پیش از راه اندازی این سیستم، مسائل احتمالی را پیشبینی و رفع آنها را در دستور کار خود قرار می دادند؛ نه اینکه این سیستم راه اندازی شود و هر روز با یک مشکل جدید مواجه شویم.

خانم تاباگاری افزود، به عنوان مثال، سیستم ویزای الکترونیکی، امکان درخواست و صدور ویزای دو یا چند بار ورود را ندارد و این مسئله مشکلات زیادی را برای برگزاری تورهای ترکیبی توسط فراهم کنندگان خدمات گردشگری ایجاد می کند.

رئیس اتحادیه شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در گرجستان، با اعلام اینکه تا کنون یک بار با مسئولان سازمان ملی گردشگری، وزارت امور خارجه و پلیس مرزی در رابطه با مشکلات ویزای الکترونیکی دیدار داشته است گفت: اگر مشکلات سیستم ویزای الکترونیکی هر چه سریع تر رفع نشوند، با توجه به نزدیکی فصل سفر، با ریزش قابل توجه گردشگران، به خصوص از کشورهای شرقی مواجه خواهیم بود.

گرجستان، در پایان فصل سفر در سال گذشته میلادی، قوانین جدید مهاجرت و اخذ ویزا را اجرا کرد که موجب ایجاد محدودیت های بسیار برای بخش بزرگی از گردشگران شد و تابستان امسال، اولین تجربه این کشور از فصل سفر، پس از اجرای قوانین جدید خواهد بود که می تواند اشکالات این قوانین را، بیش از پیش پر رنگ کند.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,