+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, حوادث, خبر, سیاسی > اتهام بازرگان ایرانی به وزرای سابق دفاع و دارایی گرجستان

اتهام بازرگان ایرانی به وزرای سابق دفاع و دارایی گرجستان

پوریا نایبی، بازرگان و سرمایه گذار ایرانی در گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ پوریا نایبی ‘، یکی از سرمایه گذاران ایرانی در گرجستان، امروز، ‘ میندیا جانلیدزه ‘ و ‘ کاخا بایندوراشویلی ‘، وزرای سابق دفاع و دارایی را متهم کرد که با همکاری برادران مشاور پیشین نخست وزیر و معاون سابق بانک مرکزی، سهام 70 درصدی وی در ‘ اینوست بانک ‘ را، به صورت غیر قانونی، به اشخاص ثالث منتقل کرده اند.

‘ لولا کورکومولی ‘، وکیل آقای نایبی، گفته که وزیر سابق دفاع، وی را به ساختمان موسوم به ‘ مودولی ‘ احضار کرده و به وی گفته که باید بانک را واگذار کند؛ چون ” سفارت آمریکا ” اینطور خواسته است.

خانم کورموکولی ادامه داد: در همان زمان، آقای نایبی به ساختمان سابق ‘ اتاق بازرگانی ‘ نیز احضار می شود و در آنجا، وزیر پیشین دارایی و برادر مشاور سابق نخست وزیر، او را تهدید می کنند که اگر سهام خود در ‘ اینوست بانک ‘ را واگذار نکند، به زندان می رود.

وکیل آقای نایبی افزود: بازرگانان و سرمایه گذاران خارجی، توسط ‘ مافیای دولتی تجارت ‘ در گرجستان تهدید می شوند و در این مورد، با توجه به تحریم های آمریکا علیه ایران، از نام ‘ سفارت آمریکا ‘، برای اهداف متقلبانه سوء استفاده شده است.

به گفته خانم کورموکولی، آقای نایبی که هم اکنون در ‘ رومانی ‘ به سر می برد، دو روز پیش، در این کشور، توسط دو نفر مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و تهدید به مرگ شده است که این دو نفر، از فرودگاه تفلیس، به دنبال آقای نایبی بوده اند.

‘ پوریا نایبی ‘، یکی از سهامداران شرکت هواپیمایی ‘ فلای جرجیا ‘ که تعطیل شد، نیز بوده است.

  1. حسام
    22 مهر 1394 در 21:14 | #1

    اوه اوه چی زدن زیر چشش

  2. nader
    22 مهر 1394 در 22:41 | #2

    چرا تو این مدت پیگیری قانونی نکرده؟

  3. احمد
    22 مهر 1394 در 23:39 | #3

    این موضوع رو من قبول دارم که مافیای قدرت تو خیلی از کشورها برای جلوگیری از نفوذ اقتصادی بازرگانهای ایرانی تو کشورشون و وارد رقابت نشدن با اونها الکی تحریم های سازمان ملل و تحریم های آمریکا رو بهونه میکنن.

  4. ناشناس
    24 مهر 1394 در 08:37 | #4

    ایشان هم مثل بابک زنجانی و رضا ضراب از طریق جابجای پول و دور زدن تحریم ها و پولشویی ، این ثروت باد آورده رو بدست آورده بود نه با زحمت تلاش . آخر وعاقبت این آدمها هم همین و چه بسا بدتر از این خواهد . اینها باعث شدند تا حسابهای بانکی یک مشت انسان عادی و زحمتکش که باهزار امید و آرزو به گرجستان رفته بودند بسته شود . باعث و بانی تمام مشکلات بوجودآمده برای ایرانیان طی دو سال اخیر در گرجستان ، همین آقا و دوستانش بودند . انشالله که جواب این جنایت و خیانتها که بخاطر بدست آوردن پول زیاد و باد آورده ،کردند رو بگیرند .

  5. رسول فریدونی
    2 آبان 1394 در 22:12 | #5

    من اقای پوریا رو چندین بار ملاقاتش کردم و مطمعنم انسانه با شخصیت و وطن پرسته این وظیفه دولت ماست که به مسایل مشابه با قاطعیت رسیدگی کنه تا امثال ایشون که جزو افتخارات ایران می باشند کمکی به اقتصاد مملکت کنند.ضمنا ایشون در کشور گرجستان به عنوان یک ایرانی با ابوحت و سرمایه دار معروف بود که مگفتن اگر سرمایش از گرجستان خارج شود ارزش پول گرجستان پایین میاد .

  6. سيد
    5 خرداد 1397 در 03:36 | #6

    اين آقا از عوامل سپاه هستن و بنده خوب ميشناسم ايشون رو !!!! چرا بايد آمريكا ايشون رو تحريم كنه ؟؟؟؟؟؟؟
    ايشون با بابك زنجاني هم كار بودن و بقيه بماند ……….!!!!

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,