+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, حوادث, خبر, سیاسی, گردشگری, مذهبی, نظامی > تعقیب قضایی افراد مظنون به ارتباط با گروه های تروریستی در گرجستان

تعقیب قضایی افراد مظنون به ارتباط با گروه های تروریستی در گرجستان

تعقیب قضایی افراد مظنون به ارتباط با گروه های تروریستی در گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، در پی حوادث تروریستی چند شب گذشته در پاریس، ‘ لوان ایزوریا ‘، جانشین رئیس سازمان اطلاعات و امنیت، با اعلام اینکه، گرجستان در لیست کشورهای در معرض تهدیدهای تروریستی قرار ندارد گفت: به زودی، افراد مظنون به ارتباط با گروه های تروریستی، از جمله گروه دولت اسلامی، ‘ داعش ‘، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

آقای ایزوریا افزود: صفحات مجازی زیادی به زبان گرجی در اینترنت ایجاد شده که برای ‘ داعش ‘ تبلیغ می کنند؛ ما از مدتی قبل، این صفحات را تحت نظر گرفته و افراد مرتبط با آنها را شناسایی کرده ایم. مسدود شدن صفحات مذکور و تعقیب قضایی افراد مرتبط با آنها در خاک گرجستان، در دستور کار ما قرار دارد.

البته، جانشین رئیس سازمان اطلاعات و امنیت، اعلام نکرد که آیا صفحات مورد اشاره از داخل گرجستان ایجاد و مدیریت می شوند و یا افرادی در خارج از کشور کنترل این صفحات اینترنتی را در دست دارند.

  1. محسن نامور صدیق
    26 آبان 1394 در 21:34 | #1

    حکومت سرطانی خود خوانده داعش به جهت اهمیت ندادن سران کشورها به خطر آن متاسفانه در حال رشد در کشورهای اروپائی و همچنین دیگر کشورهاست. بنابراین لازم است سردمداران جهان واقع بینانه به موضوع داعش بپردازند و با برنامه ریزی صحیح و اتحاد بین کشورها در صدد ریشه کن نمودن این غده مخوف سرطانی باشند تا جهان روی صلح و دوستی و آرامش را ببیند. گرچه اکثر مردم گرجستان از توحش داعش آگاهند و بعید به نظر میرسد که این مردم آرام و فرهنگ دوست به داعش بپیوندند. و اگر نشانه هائی از وجود افراد داعشی در گرجستان باشد یقینا از مهاجرانی است که بعضا از چچن ها یا سایر قبائل جنگ طلب مهاجر هستند.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,