+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > حوادث, خبر, گردشگری > وزش شدید باد و سقوط چندین درخت در تفلیس

وزش شدید باد و سقوط چندین درخت در تفلیس

28 فروردین 1395 1 دیدگاه    حوادث, خبر, گردشگری

وزش شدید باد و سقوط چندین درخت در تفلیس

به گزارش تفلیس.کام، وزش شدید باد در سراسر گرجستان، موجب سقوط چندین اصله درخت در تفلیس و وارد آمدن خسارت به برخی شهروندان این شهر شد.

مهمترین حوادث اتفاق افتاده، مربوط به سقوط یک درخت بر روی ماشین پارک شده در کنار ایستگاه مترو ‘ آخمِتِلی ‘ و همچنین سقوط درختی دیگر بر روی عابر پیاده در خیابان ‘ تِسِرِتِلی ‘ بوده است.

سازمان هواشناسی گرجستان، پیشبینی کرده که وزش شدید باد، احتمالا طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

  1. محسن نامور صدیق
    29 فروردین 1395 در 14:24 | #1

    بطور معمول به علت شرایط اقلیمی خاص منطقه، هوای گرجستان در ایام ماههای آوریل تا جولای همواره دارای نوسانهای شدید آب و هوائی است و در طی این ایام بارانهای زیادی می بارد و طوفانهای نسبتاً شدیدی بوجود می آید که گاهاً مخرب هستند و اگر سازمانهای مرتبط با حوادث غیر مترقبه پیش بینی های لازم در این خصوص را نداشته باشند و هشدارهای جدی به شهروندان ندهند، شهروندان گرجی ممکن است دچار خسارت مالی و جانی شوند. خوشبختانه مقامات محلی شهرهای گرجستان به این امر واقف هستند و تمهیدات لازم را در این خصوص اندیشیده اند.
    در طوفان اخیر در تفلیس، شهردار بطور آماده باش کامل سعی در رفع آثار این خسارات داشت.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,