+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, گردشگری > وزیر امور خارجه گرجستان: به زودی سیاست های صدور ویزا و مهاجرت تغییر خواهند کرد

وزیر امور خارجه گرجستان: به زودی سیاست های صدور ویزا و مهاجرت تغییر خواهند کرد

ماایا پانجیکیدزه، وزیر امور خارجه گرجستان (راست)

‘ماایا پانجیکیدزه’ وزیر امور خارجه گرجستان، پس از شرکت در نشستی با حضور سفرای کشورهای اروپایی درتفلیس، در پاسخ به سوال یک خبرنگار در رابطه با انتشار شایعاتی مبنی بر سخت شدن شرایط صدور ویزا برای اتباع ایران از اول ژوئیه 2013 گفت: تاکنون هیچ سیاست مهاجرتی رسمی در گرجستان حاکم نبوده و گرجستان برای اتباع 120 کشور شرایط لغو ویزا را حتی به صورت یک طرفه فراهم کرده است. در حال حاضر دولت گرجستان در حال تنظیم سیاست های مهاجرتی است که به زودی در چارچوب یک لایحه به پارلمان ارائه خواهد شد.

وزیر امور خارجه افزود: بر پایه لایحه جدید، در سیاست های مهاجرتی و لغو ویزا مربوط به اتباع برخی کشورها تجدید نظر خواهد شد، اما این اطمینان را میدهیم که سیاست دولت گرجستان در رابطه با اتباع کشورهای اروپایی، کشورهای عضو ناتو و برخی کشورهای دیگر تغییر نخواهد کرد.

از سوی دیگر ‘بیدزینا ایوانیشویلی’ نخست وزیر، پس از پایان سفر دو روزه خود به اسرائیل، از احتمال لغو ویزا و امضای موافقت نامه تجارت آزاد میان دو کشور خبر داده است.

پیشتر نیز ‘تئا تسولوکیانی’ وزیر دادگستری، از تغییر قوانین مهاجرتی گرجستان خبر داده بود.

منبع: اینترپرس

  1. احسان
    6 تیر 1392 در 17:45 | #1

    متاسفانه این خواب هم داره تعبیر میشه.
    قابل توجه آقایونی که میگن هیچ اتفاقی نمیفته و اینا همش شایعه و حرف الکیه!

  2. 021
    6 تیر 1392 در 22:02 | #2

    بسیار بسیار کار خوبی میکنن،واقعا دیگه داشت هرکی هرکی میشد.

  3. 7 تیر 1392 در 16:56 | #3

    بالاخره میگذارن ایرانی ها تابع گرجستان بشن یا نه؟

  4. آرام
    7 تیر 1392 در 23:19 | #4

    خواهشا خوب به خبر دقت کنید، اصلا نگفته که ایرانیها باید برای ورود به گرجستان ویزا بگیرند بلکه گفته در حال تنظیم سیاستهای مهاجرتی هستند و این در مورد همه کشور ها صادقه و نه فقط ایران. من که فکر نمیکنم هیچ اتفاق خاصی رخ بده خواهشا دقت کنید با شایعات بی اساس خودمون به خودمون ضربه نزنیم و اون را به واقعیت بدل نکنیم.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,