+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, گردشگری > سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: از تصمیم دولت گرجستان متاسفیم

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: از تصمیم دولت گرجستان متاسفیم

عباس عراقچی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران

‘عباس عراقچی’ سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران، درباره تصمیم دولت گرجستان مبنی بر توقف قرارداد ‘لغو روادید’ با ایران به صورت یک طرفه گفت: ما از این تصمیم متاسف هستیم، اما آنها اعلام کردند که در چارچوب مقررات و ترتیبات جدیدی است که اتخاذ کرده‌اند و به موضوع ایران هم ارتباط ندارد.

آقای عراقچی با اشاره به اظهارات خانم پانجیکیدزه در این رابطه، افزود: وزیر امور خارجه گرجستان عنوان کرد این ترتیبات موقتی است و تصمیمات قطعی‌تر در آینده اتخاذ می‌شود. ورود ایرانیان به گرجستان با مشکل خاصی مواجه نیست. در فرودگاه ویزا برای هموطنان ما صادر می‌شود. طبق گزارش‌هایی که داشته‌ایم، این روند به سرعت و سهولت انجام می‌گیرد و در عمل چیزی تغییر نکرده است.

منبع: وزارت امور خارجه ایران

  1. abolfazl
    20 تیر 1392 در 10:06 | #1

    سلام، از زحمات شما بابت پوشش اخبار مربوط به گرجستان ممنونم و در ادامه درخواستی داشتم:
    *فکر می کنم در بعضی موارد اخبار و اطلاعات بسیاری از وبلاگ ها و سایت هایی که در این زمینه اطلاع رسانی می کنند داره به سمت موازی نویسی حرکت می کنه.
    میخواستم پیشنهاد کنم یک مطلب جامع بر اساس تجربیاتی که دارید در زمینه مناطق و تقسیم بندی شهر تفلیس ارائه کنید خصوصا این مطلب برای کسانی که قصد اجاره و یا خرید خانه در آنجا دارند میتونه خیلی مفید باشه، چراکه قیمت خانه در نقاط مختلف شهر بسیار تفاوت داره و این همیشه برای من سوال بوده که دقیقا مزایا و معایب این مناطق نسیت به هم چی هست.
    *در اکثر منابع در زمینه ویزاهایی که ایرانی ها می توانند کسب کنند و از طریق آن اقامت کنند تنها به ویزاهای مربوط به سرمایه گذاری پرداخته شده، میخواستم خواهش کنم لطفا در مورد ویزاهای مختلف دیگر که همیشه برای خیلی ها جای سوال بوده توضیحات دقیق تری ارائه کنید مثل ویزای از طریق کار و یا اقامت از طریق ازدواج و …
    خیلی ممنون میشم اگر با توجه به تجربیاتی که دارید بتونید اینچنین اطلاعاتی را در سایت ارائه کنید و فکر می کنم محتوای مورد نیاز خیلی های دیگر هم باشه.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,