+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, گردشگری > ملاقات وزیر کشور با سفیر ایران در گرجستان

ملاقات وزیر کشور با سفیر ایران در گرجستان

ملاقات وزیر کشور با سفیر ایران در گرجستان

‘عباس طالبی فر’ سفیر ایران در گرجستان با ‘الکساندر چیکایدزه’ وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار آقای طالبی فر ضمن طرح برنامه های خود در جهت توسعه روابط دو کشور، بویژه در زمینه های اقتصادی و تجاری، به مشکلات ایرانیان در گرجستان نیز اشاره کرده و خواستار رفع موانع در صدور روادید برای گردشگران ایرانی در مبادی ورودی گرجستان شد.

سفیر ایران همچنین با اشاره به مشکلات ایجاد شده در صدور اجازه اقامت برای تجار و دانشجویان، و همچنین مسدود شدن حساب های بانکی برخی شرکت ها و اتباع ایرانی، از وزیر کشور گرجستان خواست تا تسهیلات بیشتری در این رابطه برای ایرانیان فراهم شود.

چیکایدزه نیز ضمن تاکید بر اشتراکات دو کشور و همچنین علاقه شخصی خود به ایران، مشکلات پیش آمده در زمینه صدور روادید و اجازه اقامت را به دلیل تغییر قوانین مهاجرت در گرجستان اعلام کرد و این موضوع را شامل حال اتباع سایر کشورها نیز دانست.

وزیر کشور همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با تصویب نهایی قانون جدید مهاجرت در پارلمان گرجستان، این مشکلات رفع می شوند. ایشان همچنین تاکید نمودند که تسهیلات بیشتری جهت صدور روادید برای گردشگران ایرانی در مبادی ورودی گرجستان فراهم خواهد شد.

منبع: وزارت کشور گرجستان

  1. حسن
    8 بهمن 1392 در 17:27 | #1

    باز خدا خیرش بده پیگیری کرده

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,