+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, عکس > سفر گروهی از بازرگانان ایرانی به گرجستان

سفر گروهی از بازرگانان ایرانی به گرجستان

سفر گروهی از بازرگانان ایرانی به گرجستان

‘یحیی آل اسحاق’ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، به همراه هیاتی متشکل از 29 بازرگان ایرانی، صبح دیروز، سه شنبه، عازم تفلیس شدند، تا ضمن دیدار با همتایان گرجی، به بررسی راهکارهای توسعه مناسبات تجاری دو جانبه بپردازند.

آقای آل اسحاق، در این سفر که پنج روز به طول می انجامد، با ‘کاخا بایندوراشویلی’ رییس اتاق بازرگانی گرجستان و نیز برخی از وزرای اقتصادی کابینه دولت دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

در گروه همراه آقای آل اسحاق، علاوه بر ‘احمد دوست حسینی’ مشاور عالی و ‘محمد رضا بختیاری’ معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی تهران، فعالانی از حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن، نفت و پتروشیمی، صنایع دارویی و بهداشتی، خدمات فنی و مهندسی و پیمانکاران پروژهای عمرانی حضور دارند.

در این سفر، برنامه هایی نظیر همایش مشترک با اتاق بازرگانی و صنایع گرجستان، مذاکرات رو در رو با بازرگانان گرجی، بازدید از مرکز خدمات عمومی تفلیس و آشنایی با مراحل ثبت شرکت و قوانین مالکیت صنعتی و همچنین بازدید از مرکز خدمات گمرکی برای بازرگانان ایرانی پیش بینی شده است.

شایان ذکر است، دو روز پیش نیز هیاتی از گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان عازم تفلیس شده بود و هم اکنون در گرجستان به سر می برد.

سفر گروهی از بازرگانان ایرانی به گرجستان

سفر گروهی از بازرگانان ایرانی به گرجستان

  1. جاوید
    8 آبان 1393 در 12:30 | #1

    من خاطره خوبی از گرجستان به ویژه تفلیس دارم….
    خیلی دوست دارم برم اما روزگار نمیگذارد….
    به تازگی شنیده بودم که دیگه ویزا دم مرز نمیدهند و باید از سفارت بگیری
    این درسته؟
    این مسئولان باید روادید و این کارهای اداری رو بسپارند به مرزبانی ها
    سفارت و اینجور چیزا جز آبرو ریزی چیز دیگری ندارد
    سپاس

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,