+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > پارلمان گرجستان در پی اصلاح قانون جدید مهاجرت و اخذ ویزا

پارلمان گرجستان در پی اصلاح قانون جدید مهاجرت و اخذ ویزا

پارلمان گرجستان در پی اصلاح قانون جدید مهاجرت و اخذ ویزا

به گزارش رسانه ها، پارلمان گرجستان، اصلاح قانون جدید مهاجرت و اخذ ویزا که از اول سپتامبر (10 شهریور) سال جاری به اجرا گذاشته شد را در دستور کار خود قرار داده است. پیش تر، نخست وزیر گرجستان نیز از احتمال بازنگری در قوانین جدید خبر داده بود.

اجرای قانون جدید مهاجرت و اخذ ویزا در گرجستان، مشکلات بسیاری را برای اتباع برخی کشورها از جمله چین، ایران و عراق ایجاد کرده بود که تبعات زیادی از جمله توقف کلیه پروازهای مستقیم میان تهران و تفلیس را در پی داشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در پی اجرای قانون جدید مهاجرت و اخذ ویزا، طی 2 ماه سپتامبر و اکتبر، تنها 1145 تبعه ایران به گرجستان سفر کرده اند که 7 برابر کاهش نسبت به مدت مشابه در سال قبل را نشان می دهد و محدودیت های اعمال شده جهت صدور ویزا برای اتباع ایرانی از جمله دلایل این کاهش بوده است.

همچنین گرجستان طی مدت مذکور، در مجموع با 2.4 درصد کاهش در ورود اتباع خارجی و 11 درصد کاهش در ورود اتباع ترکیه مواجه بوده است که می تواند تاثیر منفی بر اقتصاد کشور داشته باشد.

  1. محمدرضا
    25 آبان 1393 در 23:10 | #1

    انقدر پول ریختیم تو گرجستان که جو گرفتشون فکر کردن چه خبره ؟؟!!! دولت تازه به دوران رسیده تبر و برداشت و اول ریشه خودشو هدف گرفت . حالا صبر کنن ببینن جوان های کدوم کشورها خونه های قدیمی مردم مهربون و دوست داشتنی گرجی رو ماهی 700-800 دلار اجاره میکنن ؟!! معلوم نیست این رییس جمهورشون سیاستمداره یا سیاست ندار ؟ من نمیدونم چه فکری کردن که همچین تصمیمی گرفتن با یه امار گیری ساده میتونستن بفهمن چه پولی رو ایرانیا به سمتشون سرازیر کردن ………….. تفلیس . کام ممنون از اطلاع رسانی خوبتون شاد و سر بلند باشید

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,